خبرگزاری کار ایران

شاهدایی در مراسم معارفه خود به عنوان قائم مقام زنگنه اعلام کرد:

رشد 11 درصدی صادرات و افتتاح 11 طرح طی دو سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۷۲

شاهدایی با بیان اینکه طی این مدت رشد 9 درصدی تناژ در ظرفیت تولید و رشد 11 درصدی در صادرات را شاهد بودیم افزود: 16 تا 17 درصد نیز فروش داخلی از نظر تناژ و ارزشی حاصل فعالیت‌های کل صنعت پتروشیمی طی ماه‌های گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مرضیه شاهدایی در مراسم معارفه خود به عنوان قائم‌مقام وزیر نفت اظهار داشت: بنده طی مدتی که در سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی حضور داشتم تلاش کردم که توصیه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و اعتماد را به این صنعت بازگردانم. همچنین سعی کردم که براساس استراتژی و چشم‌انداز شرکت حرکت کرده و در زمینه توسعه پایدار فعالیت کنم. از جمله اقدامات بنده طی این مدت حمایت از محیط‌زیست، رشد توانمندی داخلی، تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی، رعایت حقوق ذینفعان و اخلاق حرفه‌ای و شفاف‌سازی بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت رشد 9 درصدی تناژ در ظرفیت تولید و رشد 11 درصدی در صادرات را شاهد بودیم افزود: 16 تا 17 درصد نیز فروش داخلی از نظر تناژ و ارزشی حاصل فعالیت‌های کل صنعت پتروشیمی طی ماه‌های گذشته بوده است.

شاهدایی با بیان اینکه کمک و نظارت بر اجرای درست پروژه‌ها، افتتاح 11 طرح در سال 95 و 96 و همچنین 4 طرح در حال اجرا، رفع موانع تولید برای جذب سرمایه‌گذاری از جمله فعالیت‌های این دوره بوده است تصریح کرد: طی این مدت تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های لینده، باسف، شل و توتال منعقد شده ضمن اینکه برنامه‌های تدوین شده براساس سیاست‌های جدید وزارت نفت بوده است.

وی با بیان اینکه انسجام شرکت‌های خصوصی با محوریت NPC در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: با توجه به روند کاهشی نیروی انسانی به دلیل بازنشستگی سعی کردم که طی این مدت نیروها را سروسامان دهم و آموزش مدیریت و تخصصی را پیگیری کرده و شایسته‌سالاری و جوانگرایی را در دستور کار قرار دادم و همچنین سعی کردم که از حضور زنان و توانمندسازی و شایسته‌سالاری استفاده کنند.

قائم‌مقام وزیر نفت یادآور شد: هم اکنون هشت سمت مدیریتی در رده‌های بالا به بانوان سپرده شده و اقدامات بنیادین و زیرساختی را در این راستا انجام دادند که آثار آن دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز