خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

با اجرای مسکن اجتماعی صف جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۹۷

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مقدمات اجرایی طرح مسکن اجتماعی در حال انجام است، گفت: قرار نیست با اجرای مسکن اجتماعی صف جدیدی در بازار مسکن ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا عباس آخوندی در حاشیه هفدهمین همایش سیاست توسعه مسکن در ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح مسکن اجتماعی اظهار داشت: اجرای طرح مسکن اجتماعی در برنامه توسعه ششم پیش بینی شده است و مقدمات اجرای آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: با سازمان ملی زمین و مسکن مذاکراتی داشتیم و قرار است به زودی اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح به سازندگان مسکن و دستگاه های مربوطه واگذار شود. همچنین بنیاد مسکن به عنوان مجری این طرح در حال انجام هماهنگی‌ها با سایر نهادهای دخیل از جمله کمیته امداد، بهزیستی و ... است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: قرار نیست با اجرای مسکن اجتماعی صف جدیدی را ایجاد کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به ثبات رشد جمعیت و مهاجرت اظهار داشت: سیاست‌های ما این است که سوداگری در بخش مسکن را به حداقل برسانیم و خانه‌سازی در کلانشهرها را به بافت فرسوده و بافت‌های قدیمی منتقل کنیم و از این طریق تورم و سوداگری در بخش زمین را کنترل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز