خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس هیأت مدیره‌ی بنیاد برکت:

قرارداد مشارکت اقتصادی کارخانه‌ تولید عسل کردستان منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۷۰

قرارداد مشارکت اقتصادی اجتماع‌محور کارخانه‌ی فرآوری و بسته‌بندی عسل طبیعی کردستان با حضور رییس هیأت مدیره‌ی بنیاد برکت، استاندار کردستان، مدیران ادارات کل و جوامع محلی استان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، در آیین انعقاد قرارداد کارخانه‌ی تولید و بسته‌بندی عسل طبیعی کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد؛ تفاهم‌نامه‌ای به امضای بنیاد برکت، استاندار کردستان، رییس جهاد کشاورزی استان و اتحادیه‌ی زنبورداران رسید.

رییس هیأت مدیره‌ی بنیاد برکت در این آیین، افزایش تولید عسل، توانمندسازی اقتصادی و ماندگاری روستاییان در روستاها را از اهداف انعقاد این قرارداد برشمرد و گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد افزایش اشتغال در استان نیز خواهیم بود.

دکتر عسکری آزاد یادآور شد: 49 درصد مشارکت در ایجاد این کارخانه توسط بنیاد برکت و 59 درصد نیز توسط زنبورداران انجام می‌گیرد.

استاندار کردستان نیز تولید عسل را از ظرفیت‌های استان کردستان دانست و گفت: سعی داریم با انعقاد این تفاهم‌نامه تولید عسل در استان را افزایش و زمینه فعالیت هرچه بهتر زنبورداران را فراهم کنیم.

عبدالمحمد زاهدی با اشاره به این‌که عسل دارای فرآورده‌های جنبی است، یادآور شد: تولید ژل رویال، مصرف خوراکی و دارویی که عسل دارد، می‌تواند با ایجاد این کارخانه تأثیرات ارزشمندی داشته باشد.

رسیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز اضافه کرد: امیدواریم عسل کردستان به عنوان یک برند کشوری مطرح شود و شاهد رونق تولید کیفی و کمی این فرآورده‌ی مهم باشیم.

کریم ذوالفقاری بیان کرد: کار مکان‌یابی کارخانه‌ی تولید و بسته‌بندی عسل طبیعی کردستان بعد از انعقاد این قرارداد در استان پی‌گیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز