خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو:

طرح آب رسانی اضطراری به شورای عالی مدیریت بحران کشور می رود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۴۰

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از ارائه کلیات طرح آب رسانی اضطراری در شورای عالی مدیریت بحران کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، میثم جعفرزاده این مطلب را در جریان بازدید از نخستین مخزن و سامانه آب رسانی اضطراری کشور در محله زرگنده بیان کرد و گفت: شروع این طرح در شهر تهران موفقیت آمیز بوده است و برنامه بلند مدت ما اجرای طرح در نقاطی از کشور است که از نظر جغرافیایی در برابر حوادث طبیعی ریسک پذیری بالایی دارند.

جعفرزاده اضافه کرد: امیدواریم با تصویب طرح آب رسانی اضطراری در شورای عالی مدیریت بحران کشور بتوانیم گام های اساسی و بلندی در اجرای این طرح در سطح کشور برداریم.

وی با بیان این مطلب که مقوله آب رسانی اضطراری در سند چشم انداز 1404کشور نیز دیده شده است، اظهار داشت: دو حوزه آب رسانی اضطراری و کیفیت آب در سند چشم انداز مطرح شده است و برای تحقق این اهداف برنامه ریزی های خوبی در وزارت نیرو انجام شده است.

جعفرزاده عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حوزه اجرای طرح های پدافندی را نیز مثبت ارزیابی کرد و  گفت: شرکت های آب و فاضلاب آمادگی خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در سطح کشور دارند و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ایده پردازی و اجرای طرح های پدافندی همیشه پیشتاز بوده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو همچنین به برنامه های این وزارت خانه در حوزه برق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شهر تهران در زمینه برق رسانی اضطراری به 21 حوزه تقسیم شده است و بر اساس تدابیر اندیشیده شده، مراکز و سازمان های حساس در زمینه تولید و توزیع برق در شرایط اضطراری هم اکنون خودکفا هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز