خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات خبرداد:‌

توسعه تجارت الکترونیک با چین، دردستور کار/ اعزام نمایندگان ایرانی به چین برای تبادل تجربیات دو کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۲۲۷

مهری مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در دیدار با معاون وزیر ارتباطات چین با اشاره به اینکه توسعه تجارت الکترونیک با چین، در بحث فرامرزی در دستور کار قرار دارد،‌ افزود: از تجارب چین در گسترش خدمات پستی استفاده می کنیم.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  مهری  معاون وزیر ارتباطات و  مدیر عامل شرکت ملی پست ایران،  در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنگره پستی آسیا و اقیانوسیه با معاون وزیر ارتباطات چین دیدار کرد.

  در این نشست   مهری با اشاره به اینکه  توسعه تجارت الکترونیک در بحث فرامرزی در دستور کار قرار دارد  افزود:  تفاهم نامه هایی در این راستا با عراق،‌ارمنستان,هند،‌آذربایجان و  افغانستان داشته ایم و اعلام آمادگی می کنیم این سرویس را  میان ایران و چین نیز برقرار کنیم.

وی باتاکید بر اینکه احیای جاده ابریشم در مراودات پستی نتایج چشمگیری دارد آفزود: در این زمینه برای خدمات بیشتر،  اعلام آمادگی می کنیم.

معاون وزیر ارتباطات اظهار کرد:‌ در رابطه با بحث رفرم پستی که ریاست آن برعهده چین  است  باید طوری باشد که درآن  به منافع همه کشورها توجه شود تا جنبه عملیاتی  پیدا کند.

  مهری  با بیان اینکه ترکیب اعضا در بحث poc بسیار مهم است  ادامه داد:  انتظار ما این است که چون ما یک شبکه جهانی هستیم همه اعضا این رفرم را به صورت شبکه ای ببینند .

  وی با اشاره به توسعه فناوری ها در کشور چین ، خاطر نشان کرد:‌ ایران  برای بهره گیری از توسعه فناوری ها در چین  اعلام آمادگی می کند.

  این مقام مسوول یادآور شد:  حتما نمایندگانی از پست و پست بانک برای توسعه همکاری ها و کسب تجارب شما به چین اعزام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز