خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق ایران و چین:

طیب‌نیا فردی با دانش و قدرت مدیریت بالاست/ رکود به شرایط کلی کشور مربوط است نه عملکرد وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۰۴

مجیدرضا حریری گفت: ایجاد ثبات در بازار و مدیریت یکپارچه در این وزارت اقتصاد و سازمان‌های زیر مجموعه آن از دیگر فعالیت‌های مثبت طیب نیا است. هر چند ممکن است برخی بگویند که امروز کشور درگیر رکود است اما مشخص است که این اتفاق بر اساس سیاست‌های کلی به وجود آمده و نمی‌توان آن را گردن وزارت اقتصاد انداخت.

نایب رئیس اتاق ایران و چین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص عملکرد وزارت اقتصاد در دولت یازدهم گفت: اگر بخواهیم در دولت یازدهم سه وزارتخانه را نام ببریم که عملکرد مثبتی داشتند علاوه بر وزارت امور خارجه و راه و ترابری، وزارت اقتصاد نیز جزو آن ارگان‌هایی است که توانسته نمره بسیار بالا بگیرد.

مجیدرضا حریری ادامه داد: طیب‌نیا به لحاظ شخصیتی فردی با دانش، متخصص و با قدرت مدیریتی بالا است و به لحاظ شخصیت حقوقی نیز توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه کند.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات و برخی اختلافات آماری اما بدیهی است در نهایت این وزارت اقتصاد توانست نرخ تورم را کاهش دهد به طوری که این امر در قیمت ارزاق عمومی و نرخ ارز و سکه کاملا محسوس است و امروز همه مردم این را احساس می کنند.

حریری گفت: ایجاد ثبات در بازار و مدیریت یکپارچه در این وزارت اقتصاد و سازمان‌های زیر مجموعه آن از دیگر فعالیت‌های مثبت طیب نیا است. هر چند ممکن است برخی بگویند که امروز کشور درگیر رکود است اما مشخص است که این اتفاق بر اساس سیاست‌های کلی به وجود آمده و نمی‌توان آن را گردن وزارت اقتصاد انداخت.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه برای فعالان اقتصادی، ثبات در بازار و عدم اتخاذ تصمیمات ماجراجویانه است که در چهار سال اخیر طیب نیا این شرایط را به وجود آورد و بر همین اساس است که امروز بیشتر فعالان اقتصادی خواهان، ادامه حضور ایشان در وزارت اقتصاد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز