خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

آغاز ارتباط نزدیک حسن روحانی با مردم از طریق تلگرام، اینستاگرام و توییتر + حساب‌های کاربری اصلی حسن روحانی در شبکه‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۵۴

تیم رسانه‌ای حسن روجانی برای ارتباط نزدیک مردم با ایشان در تلگرام اقدام به ایجاد یک حساب تلگرامی کرده است تا مردم بتوانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خودشان را به ریاست جمهوری اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری ایلنا، ستاد انتخاباتی حسن روحانی در روزهای انتخابات با استفاده گسترده و پوشش کامل و قدرتمند از شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، توییتر و اینستاگرام توانست سخنرانی‌های حسن روحانی را به صورت زنده پوشش دهد.

پس از انتخابات این ستاد تصمیم گرفته است تا از زیر ساخت‌های ایجاد شده برای ارتباط مردم با دکتر روحانی و پوشش فعالیت‌های وی و دولت دوازدهم کمال استفاده را داشته باشد.

متن منتشر شده از سوی ستاد حسن روحانی به شرح زیر است:

فصل نو با روحانی آغاز شد و در این هوای تازه ما با همین رسانه rouhani96ir@ به عنوان پل ارتباطی مردم با دکتر روحانی کنار شما خواهیم ماند و مطالبات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات شما را به رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.

مطالبات خود را با رئیس جمهور در میان بگذارید، از مشکلات خود بگویید، پیشنهادها و انتقادات خود را نسبت به رویه‌های اجرایی و مدیریتی کشور ارائه کنید و اگر در شهر، روستا و استان خود با مشکلات مختلف و مسائل مربوط به حوزه اجرایی کشور مواجه شدید، با ما در میان بگذارید تا مستقیما به ریاست جمهوری ارائه شود.

«مردم و روحانی» ضمن ارائه مستقیم آنچه مطرح می‌کنید، مطالبات و مشکلاتتان را با دستگاه‌های مختلف اجرایی در میان گذاشته و پاسخ‌های آنها را به شما انتقال خواهد داد.

شهروندان می‌توانند با استفاده از اکانت تلگرام Nazar@ اقدام به ارسال مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود به صورت متن، صوت و تصویر کرده و در شبکه‌های اجتماعی اصلی حسن روحانی منتظر پاسخ به مطالبات خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز