خبرگزاری کار ایران

همکاری بانک اکو با وزارت نیرو؛

180 میلیون یورو تسهیلات بانک اکو برای اجرای 4 پروژه در صنعت آب و برق

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۶۴

بانک بین المللی اکو 180 میلیون یورو تسهیلات برای اجرای 4 پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور ارائه می‌کند.

به‌گزارش ایلنا، در نشستی که با حضور «محسن بختیار» معاون اقتصادی و امور برنامه‌ریزی وزیر نیرو، معاون بانک بین‌المللی توسعه و تجارت اکو،  نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، نوع و نحوه ارائه تسهیلات بانک توسعه و تجارت اکو به پروژه های صنعت آب و برق مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، صبح امروز وزارت نیرو و بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو و نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران توافق کردند که این بانک بین‌المللی 180 میلیون یورو برای اجرای 4 پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور تسهیلات اعطا کند.

براساس این گزارش، تاکنون حدود 180میلیون یورو تسهیلات در جهت اجرای 4 پروژه در بخش های احداث تاسیسات فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، انتقال نیروی برق در 4 استان توسط بانک اکو مصوب شده که تاکنون بالغ بر 160 میلیون یورو آن نیز پرداخت شده است.

گفتنی است، مجریان این پروژه ها اعلام کردند که این 4 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی متناسب با برنامه زمان بندی می باشند که امیدواریم با تکمیل آنها، سطح بهره مندی مردم کشور عزیزمان از خدمات وزارت نیرو افزایش یابد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز