خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو عنوان کرد؛

سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق/ هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو نقطه قوت مدیریت بحران‌ها

کد خبر : ۴۶۷۲۹۳

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق بوده که با هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو به خوبی مدیریت شده است.

به‌گزارش ایلنا، "میثم جعفرزاده" مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیروقبل از ظهر امروز (سه شنبه) در آئین برگزاری سومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق با رویکرد مهندسی تمهیدات نوین (سایبری و زیستی) در سالن همایش های ساختمان ستادی این وزارتخانه با بیان این مطلب که هرگز در مقابل حوادث تسلیم نشده ایم افزود: هیچگاه تسلیم نشدیم و لب به گلایه هم نگشودیم و همواره حوادث را به فال نیک گرفته و خود را در معرض آزمون الهی برای خدمت به هموطنان دیده ایم.

وی افزود: خدا را شاکریم که تاکنون از حوادث رو سفید بیرون آمده ایم و تلاش می کنیم که از این پس نیز شرمنده مردم نشویم.

جعفر زاده با اشاره به این مطلب که سالی که گذشت ، به گواه آمار و مستندات موجود، یکی از سال های پر حادثه بوده است، گفت: بهار گذشته را با وقوع حادثه سیلاب سد دز آغاز کردیم و به تدریج طوفان و سیلاب و برف و بوران تمام نقاط کشور را در بر گرفت.

وی تصریح کرد: شاید کمترین نقطه ای از کشور وجود داشته باشد که در سال جاری حتی برای یک بار دچار حادثه و بحران نشده باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه امسال هماهنگی خوبی بین شرکت های استانی و شرکت های مادر تخصصی و حوزه ستادی وجود داشت، گفت: این هماهنگی باعث شد تا در زمان وقوع حادثه، تا بازگشت به شرایط کمی و کیفی آب و برق، لحظه ای وقفه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این آزمون برای هماهنگی نقطه عطفی بود تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارائه راهکاری برای آینده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز