خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خطوط فوق توزیع برق تهران خبر داد:

اجرای 75 کیلومتر کابل‌کشی زمینی برق در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۲۶

مجری طرح خطوط فوق توزیع گفت: پروژه‌های خطوط زمینی برق 75 کیلومتر کابل‌کشی داشته و تاکنون توانسته است پیشرفت 72 درصدی را به خود اختصاص دهد.

به‌گزارش ایلنا، "احمد حکمت‌پور" در ادامه پروژه‌های سال گذشته را برشمرد و گفت: سال گذشته پروژه‌های ارتباطات 63 کیلوولت پست فیروزکوه، ارتباطات قنوات، خط 63 کیلوولت تیجن ورامین و کابل‌کشی 63 کیلوولت پست بعثت 230، بعثت 63 و بعثت - آهن مکان به طول حدود 35 کیلومتر مدار را به بهره‌برداری رساندیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر پروژه‌های (خطوط زمینی) کابل‌کشی 63 کیلوولت فیروزی، کلانتری، شیخ‌بهایی، آفریقا، آزادگان، آذری، فیروزی، سهرورد، سعادت‌آباد، فراز، فیروزی، آذربایجان و کن، شربیانی به طول 75 کیلومتر مدار که از سال گذشته آغاز شده‌اند تا کنون به پیشرفت 72 درصدی رسیده‌اند.

حکمت‌پور با بیان اینکه ضروری است با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و پلیس راهور 15 درصد از این پیشرفت در ایام تعطیلات نوروزی به دست آمد، گفت: انتظار می‌رود دست کم پنج پروژه تا قبل از پیک بار 96 به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این شرکت سال گذشته پروژه‌های خطوط هوایی 63 کیلوولت از قبیل خط وردآورد، شهید باقری، داروپخش، خط مسکن مهر پاکدشت، خط 63 کیلوولت اکبرآباد، خط تغذیه پست ماهدشت (فاز اول) و ورود و خروج ری شمالی، شریف‌آباد در پست 400 ورامین و تعویض هادی در (شهرقدس یک و 2) و ارتباطات 63 کیلوولت کارون به طول 90 کیلومتر مدار را آغاز کرده است.

در سال جاری همچنین پروژه‌های جدید کابلی ازگل، پاسداران، قیطریه، چیذر، کابل تغذیه پست نگارستان و تعویض کابل معنوی، ناسیونال نیز آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز