خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از هفتمین نمایشگاه خودرو در کرمان؛

کارمانیا برنده اصلی نمایشگاه/ عدم استقبال از غرفه میتسوبیشی

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان برای اولین بار در فضای پسابرجام آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، با توجه به محدودیت فضای این نمایشگاه تنها هشت شرکت توانستند در جنوب شرق کشور حضور پیدا کنند.

سایپا

این غول خودروسازی با تمام محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کرده بود. خودرو ساندرو بیشترین طرفدار را در بین محصولات این شرکت داشت.

نگین خودرو

شرکت واردکننده محصولات رنو خودروی تلیسمان را که امروزه طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده  به این نمایشگاه آورد. ضمن آنکه شاسی بلند داستر و دیگر محصولات این شرکت در غرفه نگین خودرو به نمایش درآمده بود اما همچنان این تلیسمان بود که چشم ها را خیره کرده بود.

نیسان

برای اولین بار شرکت واردکننده این برند خودرویی در نمایشگاه حضور پیدا کرد و پنج مدل از خودروهای وارداتی خود را به نمایش گذاشت. خودروهای این شرکت معمولاً در رنج قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان است و اولین سری این خودروها در ماه گذشته تحویل مشتریان شد.

کارمانیا

برگ برنده این نمایشگاه توسط این خودروسازی به نمایش درآمد. F6 که ظرف روزهای آینده به بازار خواهد آمد در غرفه این خودروسازی وجود داشت اما خودروی اصلی شاسی بلند برقی این شرکت بود که با سیستم سراسری برق شارژ می شود و می تواند 400 کیلومتر حرکت کند. در صورتی که این خودرو تبدیل به ناوگان حمل و نقل عمومی شود حجم زیادی از آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

میتسوبیشی

شاید ضعیف‌ترین و بی‌رمق ترین غرفه هفتمین دوره نمایشگاه را می‌توان غرفه میتسو بیشی اعلام کرد. خودروهای تکراری، مشکلات خدمات پس از فروش و قیمت بالای محصولات این شرکت نسبت به سایر برندهای خودروسازی باعث شده بود که افراد کمی از غرفه میتسوبیشی دیدن کنند. نکته جالب این بود حتی پرسنلی که در این غرفه مشغول به کار بودند از ارائه توضیحات لازم به بازدیدکنندگان و پاسخ به آنها ناتوان بودند. اما همچنان عدم آمادگی نمایندگی این برند و خدمات پس از فروش و تامین قطعات مهم‌ترین ضعف خودروهای میتسو بیشی در بازار ایران است.

کد خبر : ۴۴۲۵۷۷