خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره پست بانک:

با توسعه بانکداری بین‌المللی از ماموریت‌های وزارت ارتباطات حمایت می‌کنیم

رئیس هیات مدیره پست بانک با تاکید بر کیفی کردن هرچه بیشتر خدمات این بانک گفت: با توسعه بانکداری بین المللی ازماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت می‌کنیم

به گزارش ایلنا، حسن زاده رئیس هیات مدیره پست بانک در پاسخ به سوالی در خصوص مهم‌ترین اقدام پست بانک در سال 94 گفت: مهمترین اقدام شرکت پست بانک به روز رسانی نرم افزار IT بود که قراردادش بسته شد و شروع به کار کرد و تا پایان سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

 وی ابرازامیدواری کرد: با انجام این پروژه، درکیفیت امنیت بانکداری پست بانک،  وضعیت بسیار مطلوبی خواهیم داشت.

حسن زاده به سود دهی پست بانک در سال 94 اشاره کرد و افزود: بحمدالله امسال برخلاف سال های گذشته از حالت زیانده خارج شدیم و امیدواریم در سال آینده نیز سود دهی  بیشتری داشته باشیم

 رییس هیات مدیره پست بانک در پاسخ به سوالی در خصوص توسعه خدمات بانکی بین المللی گفت: در این خصوص اقدامات آماده سازی انجام شده، سوئیفت پست بانک باز است و با انجام اقدامات مناسب، امیدواریم بتوانیم در بانکداری بین المللی در وزارت ICT ، نقش مؤثری را ایفا کنیم.

وی ادامه داد: درتلاشیم تا  یاری رسان شرکت ها و مأموریت های حوزه ICT باشیم و در حوزه بین المللی و حل مسائل مالی وزارت ارتباطات نقش ارزنده تری را ایفا کنیم.

حسن زاده برخرده  بانکداری و توسعه خدمات آن تاکید کرد و افزود: کیفی کردن هر چه بیشتر خدمات و انطباق با ضوابط بانک مرکزی دراین حوزه  در دستور کار قرار دارد.

 وی براستفاده از نیروهای کارآمد و متخصص تاکید کرد و گفت: با توجه به توسعه فعالیت های پست بانک ،حدود 200 نفر را از طریق آزمون و مصاحبه به کار می گیریم تا کیفیت کار در شعبی که نیاز به تقویت نیروی کارآمد دارند،  تامین شود.

کد خبر : ۳۵۷۰۲۰