خبرگزاری کار ایران

یلدای شگفت‌انگیز با تخفیف‌های استثنایی در دیجی‌کالا

پربازدیدترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه، فروش استثنایی خود را با یلدای شگفت‌انگیز آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، از روز شنبه، ۲۸ آذرماه آغاز و به مدت یک هفته در دیجی‌کالا ادامه خواهد یافت.

از ساعت 10 صبح شنبه، ۲۸ آذرماه آماده شرکت در هفته‌ی شگفت‌انگیز یلدای شگفت‌انگیز باشید و تا روز پنج‌شنبه، ۳ دی‌ماه از دیجی‌کالا چشم بر ندارید.

یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا با قیمت‌های استثنایی و با ارسال رایگان در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

در این طرح، در هر ۲ ساعت ۱۲ کالای شگفت‌انگیز متفاوت و ۵ کالای منتخب با تخفیف‌های استثنایی بر روی وب‌سایت به فروش خواهند رسید.

در یلدای شگفت‌انگیز شاهد تخفیف‌های تکرارنشدنی در گروه‌های متفاوت کالایی شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک خواهید بود.

گفتنی‌ست دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، در آستانه‌ی نهمین سال فعالیت خود، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای کاربران تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی را ایجاد می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دیجی‌کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به زمینه‌ی فعالیت‌های خود افزوده است.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏‌کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آن‌ها را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۳۰۵۹۹