خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر رییس هیأت‌مدیره شرکت عصر تلکام به ایتالیا توافق شد:

شرکت Enel ایتالیا برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از تکنولوژی‌های ICT با ایران همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۶۷۹

شرکت Enel ایتالیا برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از تکنولوژی‌های ICT با شرکت‌های عصر تلکام و حلما گستر خاورمیانه ایران همکاری می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ آنتونیو بوندومونو رییس تکنولوژی شبکه های دیتا در شرکت Enel در دیدار با مهندس اردشیر منتصری رییس هیأت‌مدیره شرکت عصر تلکام که همراه هیأت اقتصادی ریاست جمهوری به ایتالیا سفر کرده است از فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در ایران استقبال کرده و گفت: ما آماده همکاری با شما برای کاهش مصرف انرژی در ایران هستیم.

وی با اشاره به سابقه فعالیت‌های این شرکت افزود: شرکت enel در حال حاضر در حال ارایه سرویس به بیش از 40 میلیون مشترک برق در دنیاست که با کمک بستر دیتا از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

رییس تکنولوژی شبکه های دیتا در شرکت Enel  گفت: کاهش مصرف برق در مشترکان خانگی در زمان پیک مصرف از مهم‌ترین دلایل استفاده از بستر فناوری اطلاعات در این حوزه در دنیای امروز است.

مهندس منتصری نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود کشور در حوزه ICT افزود: شرکت‌های عصر تلکام و حلما گستر خاورمیانه آمادگی مشارکت در انجام پروژه‌های smart grid در حوزه کاهش مصرف انرژی را دارند.

براین اساس قرار شد مذاکرات دو شرکت برای رسیدن به تفاهم نهایی ادامه پیدا کند.

در حاشیه این دیدار رییس هیأت‌مدیره شرکت عصر تلکام گفت: شرکت حلما گستر خاورمیانه در مراحل نهایی اخذ مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات میباشد و زیر ساخت های مناسبی را برای حضور بازار اسمارت گرید در کشور آماده کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز