خبرگزاری کار ایران

روش های جدید بازاریابی اینترنتی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۰۲۵

بازاریابی اینترنتی با گسترش بهره گیری از اینترنت بیش از پیش نمود پیدا نموده است بطوریکه صاحبان کسب وکار تمرکز خود را برای به حداکثر رساندن سود حاصل از فضای مجازی نموده اند و در این میان به دنبال مناسب ترین روش های نت مارکتینگ می باشند که بسته به نوع کسب وکار می تواند روش های مختلف کارایی متفاوتی را داشته باشند. طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی، جذب مشتریان خود را از فضای اینترنتی مورد ملاک قرار داده است و اینترنت را به عنوان محیطی برای بازاریابی انتخاب می نماید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از روش های موثر در جذب ترافیک می باشد. افراد به واسط کلمات کلیدی و یا تیتر موضوعی متفاوت وارد سایت شما می شود و حال اگر این محتوا سودمندی لازمه را برای کاربر داشته باشد موجب خواهد شد که نام کسب وکار شما در ذهن کاربر حک شود و نیز تمایل داشته باشد که دیگر مطالب تولید شده را نیز مطالعه نماید. انتشار این محتوا در دیگر محیط ها مانند فروم های مرتبط و نیز شبکه های اجتماعی می تواند ترافیک بسیاری را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید . همچنین تولید محتوای کارآمد می تواند کسب وکار شما را به عنوان دایرکتوری قدرتمندی تبدیل نماید.

سئو

سئو به معنای بهینه سازی و تطبیق سایت با الگوریتم های گوگل می باشد تا قدرت نمایش سایت را در نتایج جستجو افزایش دهد. گوگل به عنوان قدرتمندترین بازاریاب اینترنتی می تواند کاربران را به واسط کلمات کلیدی به سمت سایت ها هدایت نماید. بسیاری از کسب وکارها آیتم های سئو را به عنوان بازاریابی خود انتخاب نموده اند.

تبلیغات بنری

درج بنر تبلیغاتی در دیگر سایت ها می تواند افراد را با نام شرکت و نیز خدمات شما آشنا نماید و همچنین هدایت افراد را به سمت سایت شما موجب شود. بنر تبلیغاتی که از تصاویر گرافیکی زیبا به همراه آدرس سایت و جمله تبلیغاتی منظور می گردد می تواند در تقویت برندینگ شما بسیار موثر باشد. تحلیل ها نشان می دهد ویژگی های بصری بیشتر در ذهن کاربر می ماند و همین بخاطر سپردن کاربر می تواند علاوه بر بهبود سودآوری شما در تقویت برندینگ نیز موثر باشد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی می تواند افراد را به سایت شما هدایت نماید و در مقابل هزینه و مبلغ تعیین شده ای را دریافت نماید. افزایش ترافیک و جذب کاربر می تواند به معنای فرصتی برای افزایش سودآوری شما باشد.

ویدیو مارکتینگ

تولید ویدیو می تواند در کنار جنبه های آموزشی ، ضروریات بازاریابی و برندینگ کسب وکار شما را نیز لحاظ نماید. انتشار ویدیوی آموزشی در سایت های ویدیوای پرترافیک ، مورد دید کاربران بسیاری قرار می گیرد که امروزه در پروسه بازاریابی بسیاری از کسب وکارهای قدرتمند قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی با میلیون ها کاربری که در خود جمع نموده است می تواند عامل خوبی برای جذب ترافیک باشد. انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی، افراد را با نام تجاری شما آشنا می نماید و در کنار آن هدایت کاربران را نیز منجر می گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز