خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس:

استیضاح وزیر راه و شهرسازی به صلاح نیست/ آخوندی راه آهن را زنده کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۲۵۱

عضو کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد اخوندی در عمرانی ترین وزارتخانه کشور با این بودجه محدود مثبت بوده و حتی راه آهنی که از سال 1336 بر روی آن کار نشده بوده را آخوندی زنده کرده است.

سیدعیسی دارایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه مصالبات منطقه ای در استیضاح وزیر راه بی تاثیر نیست گفت: من خود هیچوقت جزو امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر و از موافقان این موضوع نبودم و معتقدم مطالبات منطقه ای در این موضوع بی تاثیر نیست.

وی ادامه داد :بحث های منطقه ای از جمله موضوعاتی است که مردم بر سر آن فشار زیادی را به نمایندگان مجلس می آورند و طبیعتا نمایندگان هم آن را از وزرای دولت طلب خواهند کرد اما باید این را بدانیم که وزیر به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات را رفع کند. در حال حاضر در وضعیتی که در کمبود بودجه داریم به هیچ عنوان استیضاح آقای آخوندی به صلاح نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به این موضوع که آخوندی در بخشی که جزو حوزه انتخابیه من می شود کارهای زیادی را انجام داده است افزود: بنده به عنوان نماینده خوزستان عملکرد وزیر راه را در خوزستان و در بخش راه آهن بسیار خوب ارزیابی میکنم.حتی راه آهنی که از سال 1336 کار نشده بوده است را ایشان در حال حاضر کار می‌کنند.

دارایی درمورد اینکه اکثر اعضای کمیسیون عمران با استیضاح آخوندی مخالف هستند خاطر نشان کرد: طبق آیین نامه مجلس اختیارات نماینده بسیار بالاتر از کمیسیون است بنابراین حتی اگر 15 نفر از نمایندگان هم به این نتیجه برسند که بایداستیضاحی صورت بگیرد هم انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز