خبرگزاری کار ایران

سایپا یکی از مراکز اقتصادی مهم کشور است که باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۸۶۸

ایلنا: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس خانواده شهدای سایپا کاشان ، مدیران و جمعی از کارکنان بسیجی این شرکت با حضور در حسینیه حضرت علی اکبر با آیت الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، آیت الله نمازی ضمن تبریک اعیاد با اشاره به وقایع ایجاد شده در حج و منا آن را مصیبتی بزرگ دانست که قابل تحمل نبوده و نظام سیاسی مربوطه به عنوان مسئول این امر باید پاسخگوی بی تدبیری و بی کفایتی خویش باشد.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنانش گفت:  نباید ثروت و سرمایه ملی را  به دست افراد ضعیفی که مغز و فکر اقتصادی ندارند، داد زیرا ثروت و اقتصاد هر ملت و حکومت و نظام سیاسی کارآمد آن، عامل قدرت، قوام و ایستادگی است وکسی که ایستاده، همیشه ابتکار عمل را دست داشته و کسی که نشسته توان مقابله با او را ندارد.

وی داشتن عقل اقتصادی، تولید حداکثری و مصرف حداقلی را یکی از راه های بی نیازی اقتصادی به بیگانگان دانست و تصریح کرد:  ایده و تفکر ما در این زمینه همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب برآن تأکید داشته و لازمه اش آماده باش شبانه روزی است تا بتوانیم اقتصاد کشور را با کار و فعالیت و تلاش مضاعف تبدیل به یک اقتصاد قدرتمند جهانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان،  شرکت خودروسازی سایپا را یکی از مراکز اقتصادی مهم کشور برشمرد که نیازمند تقویت بیشتر است و افزود : توصیه من، ارتقای کیفیت تولیدات است تا بتوانید ضمن حفظ بازار فروش داخلی در بازارهای بین المللی نیز  با خودروسازان بزرگ، رقابت نموده و موفق باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد با انگیزه ای الهی نه مالی و اقتصادی در عرصه اقتصاد کشور وارد شوید و  هرکس درهر جایگاهی، رسالت خویش را با اقتدار و  قوت و رعایت همه اصول فنی و بدون ضعف و اشکال انجام دهد تا در عرصه تولید و اقتصاد موفق باشید.

در ابتدای این دیدار محمدرضا شیخ عطار مدیرعامل سایپاکاشان نیز با تبریک ولادت امام هادی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ضمن تسلیت حادثه جانگداز منا، گزارشی ازفعالیت های این شرکت ارایه نمود.

وی جنگ اقتصادی را جبهه دیگری از جنگ امروزی دانست و گفت : علیرغم محدویت های موجود، شرکت سایپا کاشان تمام تلاش خود را درحفظ و استمرار اشتغال به کارگرفته و انتظار می رود با رفع نواقص تولید در نیمه دوم سال جاری  ضمن تأمین نسبی رضایت مشتریان،  عملکرد خوبی را در مقایسه با شش ماهه اول سال به دست آوریم.

شیخ عطار از تولید بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو در شش ماهه اول سال جاری در سایپا کاشان خبر داد و گفت :  ارتقای زندگی کارکنان و حفظ حقوق مصرف کنندگان از مهمترین اولویتهای این شرکت است  و امیدواریم براساس برنامه های از پیش تعریف شد،ه تولید انبوه خودورهای جدید را تا پایان سال جاری به مرحله اجرا درآوریم.

مدیرعامل سایپا کاشان کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت را براساس ارزیابی سازمانهای رسمی ذیربط درمقایسه با سایر تولیدکنندگان قابل قبول برشمرد و اظهار داشت : ارتقای کیفیت، جلب رضایت مشتریان و ایفای نقش مؤثر در اقتصاد منطقه را با حفظ نیروهای شاغل در شرکت و برگزاری آموزشهای لازم دنبال می کنیم و خود را در برابر جامعه و مشتریانمان مسئول می دانیم.

گفتنی است قبل از این برنامه، مدیران و کارکنان بسیجی سایپا کاشان با حضور در گلزار شهدای شهرستان کاشان نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام نموده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز