خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

دولت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیار ناراضی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۲۶

وزیرکشور شرایط کنونی اقتصاد کشور را برای رفاه و آسایش مردم مفید ندانست و گفت : دولت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیار ناراضی است و تلاش گسترده ای در بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی دارد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشستی درپایانه مرزی جلفا اظهارکرد : تولید مولد و تحرک دراقتصاد از اهداف و برنامه های دولت برای پس از تحریم است و این امر با رویکرد مناطق آزاد همخوانی دارد.

وی با اشاره به وجود توانممندی های اقتصادی و تولیدی در مناطق آزاد بر ضرورت بهره گیری از این ظرفیت ها در رونق و بهبود شرایط اقتصادی تاکید کرد.

رحمانی فضلی صبر و استقامت ملت ایران در برابر فشارها و تحریم ها را مورد اشاره قرار داد و افزود : مردم به عنوان اصلی ترین عنصر قدرت ملی شایسته رفاه و آسایش هستند.

وی از تحریم ها به عنوان تهدید و مانع پیشرفت کشور در مسیر اقتصاد و بالندگی یاد کرد و گفت : در دوران لغو تحریم باید از موضع فرصت برای رفع مشکلات بهره های لازم را برد.

وزیرکشور به وجود ظرفیت ها و توانمندی های فراوان در استان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس اشاره و با ابراز رضایت از روند توسعه ای منطقه آزاد ارس و مدیرت عالی منابع در استان خواستار بهره گیری از این ظرفیت ها شد.

رحمانی فضلی تصریح کرد : وجود توانمندی ها و ظرفیت ها می تواند آذربایجان شرقی به استان نمونه در مسیر پیشرفت و توسعه در کشور مطرح کند.

وی افزود : در زمینه اقتصاد مورد تاکید مقام معظم رهبری، استان پنجگانه به عنوان الگو درکشور مطرح است و آذربایجان شرقی یکی از این الگوهاست.

وی با ابراز رضایت ازعملکرد منطقه آزاد ارس از برنامه های دولت برای جذب سرمایه گذاری و اشتغال مولد دراین منطقه برای پس از تحریم خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز