خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

سال گذشته تنها ۱۸ درصد از بودجه ما تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۳

سال قبل به علت تحقق نیافتن درآمدهای نفتی، در تخصیص بودجه با مشکل روبرو بودیم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: رهایی از نفت، اگرچه سختی‌هایی به همراه دارد، اما باید دیر یا زود اتفاق بیفتد و این کار امکان‌پذیر نیست مگر اینکه به ضرورت آن ایمان داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی که در جمع اهالی روستای اسکندان از توابع شهرستان اسکو، سخن می‌گفت با اشاره به اینکه اقتصاد ایران، نفت‌پایه است، افزود: به همین دلیل تنها نقطه‌ای که دشمنان می‌توانند از جهت تحریم ما را تحت فشار قرار دهند مساله نفت است، به نحوی که سال گذشته به علت تحقق نیافتن درآمدهای نفتی، بودجه ما تنها ۱۸ درصد تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه اقتصاد به سمت آزاد شدن می‌رود، گفت: ایجاد بازار رقابتی و توسعه تولید اقتضای شرایط اقتصادی امروز کشور است و باید خود را با این شرایط وفق دهیم.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقتصاد، جزو اولویت‌های ماست، افزود: مشکلاتی که امروز در عرصه اقتصادی پیش آمده عمدتا به خاطر کم بودن تولید است، لذا باید به سمت افزایش تولید و کاهش هزینه‌ها برویم.
وی با بیان اینکه سزاوار نیست که از ثروت‌های خدادای استفاده نکنیم، خاطرنشان کرد: کار و تولید، لازمه قدردانی از نعمت‌های الهی است و اکنون که اراده دولت نیز بر این قرار گرفته که ثروت‌ها را به دور‌ترین نقاط کشور ببرد باید تلاش کنیم که از این ثروت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.
علیرضابیگی در ادامه عشق به خانواده و کار و داشتن شم بالای اقتصادی را از خصیصه‌های بارز مردم آذربایجان عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی در استان آذربایجان شرقی بیشتر از همه جای کشور است؛ البته اغلب این واحد‌ها، واحدهای کوچک هستند که می‌توانند به راحتی خود را با شرایط اقتصادی تطبیق دهند.
وی با تاکید بر اینکه باید رقابت اتفاق بیفتد، افزود: قانع نبودن مردم ما یک حسن است که باعثمی‌شود برای کسب جایگاه‌های بالا‌تر، تلاش کنند.
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: مردم ما به توانایی خود ایمان دارند و ما نیز برای مردم زندگی بهتری می‌خواهیم، چرا که معتقدیم اگر مردم صاحب ثروت باشند کار دولت هم راحت‌تر است و نشاط و امنیت جامعه بالا‌تر خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از ابراز لطف و محبت اهالی اسکندان و با بیان اینکه امیدواریم همیشه اسکندان را آباد و پررونق ببینیم، افزود: محبت و صمیمیت بین دولت و ملت به خاطر آموزه‌های دینی و از برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز