خبرگزاری کار ایران

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از سال‌ها تلاش پیشکسوتان عرصه خدمت؛

به تجربه بازنشستگان احترام می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۸

میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان، ۸۸۶ هزار تومان است که نسبت به قبل از اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش چشمگیری داشته است.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی با بازنشستگان مجموعه استانداری، از سال‌ها تلاش پیشکسوتان عرصه خدمت‌گزاری به مردم و اداره امور اجرایی استان قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسماعیل جبارزاده " در این دیدار با اشاره به تاکید دولت بر مطالعه و کار‌شناسی در تمام امور، گفت: دولت تدبیر و امید از مشاوره تمام صاحب‌نظران و کار‌شناسان استفاده می‌کند و در این راستا، بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه، می‌توانند بهترین مشاور مسوولان اجرایی باشند.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بنا داریم کار‌ها را با تدبیر و برنامه به پیش ببریم و از تصمیمات خلق‌الساعه و منویات شخصی اجتناب کنیم، افزود: در نظر داریم به دور از برنامه‌های مرسوم که با نگاهی آرمانی نوشته شده است، برنامه‌ای عملیاتی، بر اساس واقعیات و بدون وابستگی به بودجه دولتی برای اداره استان تهیه کنیم.
جبارزاده از کانون بازنشستگان استانداری خواست با تشکیل شرکت‌ها و گروه‌های مشاوره، مدیریت استان را در تهیه برنامه‌های توسعه استانی و شهرستانی یاری کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از سال‌ها تلاش و خدمت بازنشستگان، اظهار داشت: خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم و امیدوارم هر سال در چنین روزهایی که برای مردم آذربایجان روزهای مبارکی است، در خدمت شما باشم و ۲۹ بهمن را در تاریخ استانداری به عنوان روز پاسداشت بازنشستگان ثبت کنیم.
وی، تجلیل و قدردانی از بازنشستگان را وظیفه مسوولان دانست و افزود: نوع رفتار و برخورد مسوولان با بازنشستگان در معرض دید نیروهای شاغل دستگاه‌هاست و اگر می‌خواهیم این نیرو‌ها با امید به آینده نگاه کنند، باید بازنشستگان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.
جبارزاده با بیان اینکه هدف دولت تدبیر و امید، ایجاد روحیه امید در تمام اقشار جامعه است، گفت: شاغلان دستگاه‌ها باید بدانند که بعد از ۳۰ سال خدمت مورد غفلت واقع نمی‌شوند و در واقع رسیدگی به امور بازنشستگان، انگیزه و روحیه خدمت را در نیروهای شاغل افزایش می‌دهد.
- میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان، ۸۸۶ هزار تومان است
قاسمی، رییس سازمان بازنشستگی استان آذربایجان شرقی هم در این مراسم تعداد بازنشستگان و وظیفه‌گیران استان را ۸۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان، ۸۸۶ هزار تومان است که نسبت به قبل از اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش چشمگیری داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز