خبرگزاری کار ایران

اجرای 31 پروژه ضربتی برق برای عبور از پیک بار سال 94

کد خبر : ۲۹۷۶۲۹

با توجه به اینکه باید زیرساخت این پروژه‌ها انجام شود و همچنین با لحاظ کردن شرایط کشور از نظر تحریم اجرای این پروژه‌ها زمان‌بر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول قسمت معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای‌ تهران  در نشست خبری  با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شبکه‌های برق‌رسانی فشار قوی  به 4 تا 5 سال زمان نیاز دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه باید زیرساخت این پروژه‌ها انجام شود و همچنین با لحاظ کردن شرایط کشور از نظر تحریم اجرای این پروژه‌ها زمان‌بر بوده است.

وی افزود: ما برای عبور از پیک بار 94 و به خاطر اینکه شبکه دچار مشکل نشود برق تهران اقداماتی انجام داده که از جمله آن این است که از ابتدای سال 94 پروژه‌هایی برای عبور از پیک بار  و در راستای احداث، توسعه و بهینه‌سازی شبکه اقداماتی انجام دادیم.

قسمت خاطرنشان کرد: برای عبور از پیک بار در سال جاری 31 پروژه ضربتی تعریف کردیم که به موقع وارد مدار شده  و به بهره‌برداری رسیدند لذا تاکنون مشکلی نداشته و تابستان را به سلامت پشت سر گذاشتیم.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری 1245 مگاوات ظرفیت ترانس به شبکه اضافه شد همچنین در ارتباط با اصلاح شبکه نیز اقداماتی در زمینه نصب خازن انجام دادیم. به نحوی که 279.6 مگاوات خازن باید وارد شبکه می‌شد که تاکنون 180 مگاوات خازن نصب شده است که این روند باعث شد افت ولتاژ برخی نقاط شبکه جبران و اصلاح و از خاموشی جلوگیری شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز