خبرگزاری کار ایران

فولادگر در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای رقابت به وظیفه قانونی خود عمل کند / شکستن فضای انحصار وظیفه شورای رقابت است

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۹۶۳

رئیس کارگروه ویژه پلیس گفت: شورای رقابت براساس کشش رسانه‌ای بیشتر در حوزه خودرو فعالیت می‌کند.

حمید رضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با ایلنا تصریح کرد: در حال حاضر مرکز ملی صنایع ایران گزارشی را به کمیسیون ارائه کرده است که حاوی فعالیت‌های آن در حوزه های مختلف است و در این گزارش به فعالیت‌های شورای رقابت کاملا اشاره شده است.

نماینده مردم اصفهان افزود: البته ما خودمان در کمیسیون این گلایه را داشته‌ایم که چرا فقط بر روی خودرو متمرکز شده‌اند و جوابی که به ما دادند این بود که این امر به دلیل نیازهای جامعه است و بیشتر سوال اصحاب رسانه در خصوص این صنعت است.

وی افزود: به هر حال باید این موضوع را در نظر گرفت که صنعت خودرو سهم زیادی در تولید ملی دارد و مورد توجه عموم مردم است.

فولادگر تاکید کرد: وظیفه اصلی شورای رقابت این است که در هر حوزه ای که بحث انحصار است باید ورود کند یک بخشی را می‌تواند با استفاده از اختیارات قانونی که دارد کنترل کند و بخش دیگر را می‌توان با نهادهای تنظیم و مقررات به صورت هماهنگ شده و رگولاتوری انجام دهد.

نماینده مردم اصفهان افزود: درصنایعی مانند‌آب، برق، نفت و گاز که به صورت انحصاری است باید با استفاده از رگولاتوری به همراه نهاد تنظیم کننده وارد عمل بشوند که ما در حال حاضر این کار را در مخابرات داریم این‌ها هم جز مواردی است که شورای رقابت باید پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز