خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش شرکت مدیران خودرو اعلام کرد :

خودروی 30 میلیونی به بازار می آید

کد خبر : ۲۷۹۰۴۲

طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد.

امیرحسن امیری از رونمایی از دو محصول جدید ام‌وی‌ام طی سال جاری خبر داد و گفت: یکی از این محصولات، خودروی سواری با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان و خودروی دیگر نیز یک شاسی بلند با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.
به گفته وی، از سال آینده یکی از این محصولات جدید سهم 30 درصدی در تولیدات شرکت مدیران خودرو خواهد داشت و برای خودروی دیگر نیز سهم 15 درصدی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به برنامه تولید 100 هزار دستگاه خودرو طی سال جاری توسط شرکت مدیران خودرو، گفت: طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد.
وی در پاسخ به این سوال که خودروسازان داخلی شما را به عنوان یک تهدید در عرضه خودروهای چینی تلقی می‌کنند، آیا شما نیز آنها را یک تهدید برای خود می‌دانید؟ گفت: ما آنها را تهدید نمی‌دانیم، بلکه آغاز تولید خودروهای چینی توسط خودروسازان بزرگ را به منزله یک فرصت برای خود به حساب می‌آوریم زیرا باعث می‌شود بازار رقابتی‌تر شود.
مدیر فروش مدیران خودرو تصریح کرد: ورود خودروسازان داخلی به تولید خودروهای چینی، کار فروش را برای ما سخت‌تر می‌کند، ولی باز هم در بازار رقابتی خودرو با اعمال روش‌های جدید فروش و تبلیغات، به توسعه خدمات پس از فروش و عرضه محصولاتمان خواهیم پرداخت.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز