خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول :

خرید هرگونه گندم خارج از ضوابط دولتی و آزاد ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۶۶

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک اعلام کرد : براساس ضوابط تعریف شده در مراکز خرید تضمینی، خرید هرگونه گندم خارج از ضوابط دولتی به صورت توافقی و آزاد ممنوع است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران حاکی است ، سیامک آقایی اظهار داشت : امسال 6 مرکز خرید گندم در استان تهران مجهز شده اند تا گندم های عرضه شده ی کشاورزان را خریداری کنند.

وی افزود: مراکز خرید گندم در استان تهران ، سیلوهای اسدالله زاده، اسلامشهر، ورامین ، انبارهای مدرس، ورامین و کمیسیون پاکدشت ( شرکت پیشران کنترل پارسومرکز خرید فیروزکوه ودماوند) را شامل می شود.

آقایی گفت: نمایندگان شرکت در شهرستانهای استان هرگونه مشکل و موارد خاص را که ممکن است در خصوص خرید ایجاد شود، پس از مستند سازی به صورت عکس، فیلم و گزارش های متنی به معاونت بازرگانی اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان شرکت مراکز خریدی که نیاز به فرم خرید گندم و نصب بنر و تابلو دارند را باید به معاونت بازرگانی معرفی کنند و هماهنگی لازم جهت حضور نمایندگان بانک عامل در مراکز خرید جهت افتتاح حساب و اقدامات به موقع صورت پذیرد.

همچنین مدیران شرکت ونمایندگان بانک در مراکز خرید ملزم شدند تا هرگونه کمبود اعم از فنی، آزمایشگاهی و رایانه ای را در اسرع وقت به مرکز اعلام کنند و در مراکز خرید کلیه سیلوها باید سیستم تخلیه ی مجزا وعاری از هر گونه آلودگی برای تحویل گیری خرید های تضمینی گندم فراهم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز