خبرگزاری کار ایران

همایش " ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف "با حضور برخی مقامات کشور برگزار می شود

کد خبر : ۲۵۸۲۸۹

یکی از کمیسیونهایی که باید در اتاق اصناف آینده راه اندازی شود کمیسیون حل اختلاف و داوری است.

همایش " ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف "با حضور برخی  مقامات کشور برگزار می شود دبیر همایش " ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف" گفت : این همایش در سطحی گسترده و با حضور مقامات کشوری واصناف در مرکز  همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد .

به گزارش ایلنا از روابط عمومی این همایش محمد فاضلی گفت : همایش ضرورت تاسیس  نهاد داوری در اصناف با همکاری موسسه عدل پویان زرین و اتاق اصناف ایران در تاریخ دوشنبه 18/12/93 و در سالن همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد واز کلیه روسای اتحادیه های صنفی ، روسای اتاقهای اصناف  در کشور و مجموعه مدیریتی و  ریاستی اتاق اصناف ایران  و معاونین این مجموعه برای شرکت در این همایش دعوت شده است .

دبیر همایش ضرورت ایجاد نهاد داوری در اصناف از  حضور استادید صاحب نظر و صاحب سبک  ملی و بین المللی داوری در این همایش خبر داد و گفت :  مقاماتی از  قوه قضائیه و کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی ، وزارت کشور و وزارت بازرگانی و برخی ارگانهای دیگر که به نحوی درگیر مسایل حقوقی و صنفی هستند   در این همایش حضور خواهند داشت .

وی  پیرامون موضوع همایش اظهار داشت : پس از تحقیق در مورد  مجموعه اتاق اصناف ، و ترسیم چارت جدیدی  برای اتاق اصناف کشور مقرر شد که یکی از کمیسیونهایی که باید در اتاق اصناف  آینده راه اندازی شود کمیسیون حل اختلاف و داوری است و صرف اینکه  در خصوص  داوری تنها به یک کمیسیون در اتاق اصناف بسنده شود ، از نظر مدیریتی اجرایی نخواهد بود و با توجه به گستردگی کار ضروری است نه تنها در اتاق اصناف ایران بلکه در همه  شهرستانها مراکز داوری وجود داشته باشد .

عضو هیئت مدیره موسسه حقوقی عدل پویان زرین افزود :  به همین دلیل بود که به جز کمیسیون داوری پیشنهاد تاسیس نهاد داوری را ارائه کردیم که شامل شهرستانها نیز می شد و  این همایش را نیز به جهت بررسی راههای اجرایی شدن همین نهاد برگزار می کنیم .

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز