خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

جزییات پرداخت یارانه «فجرانه» به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۳۷

رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالاهای مرجع بوده و در خصوص کالاهایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره جزییات یارانه فجرانه اظهار داشت: در حال حاضر مردم یارانه‌ها را در تاریخ های بیستم و پنجم و سی ام هر ماه دریافت می‌کنند. حال اینکه وزارت کار اعلام کرده است که اعتبار دیگری علاوه بر یارانه واریز می‌کند که با این اعتبار فقط امکان خرید وجود دارد و غیر از یارانه نقدی که دریافت می‌کنند اعتباری هم برای خرید دریافت می‌کنند.      

وی ادامه داد:‌ در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی(۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند نمود.

رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: در این طرح میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان(اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد و دهک‌های یک تا هفت درآمدی، مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

عسکری درباره نحوه کسر مبلغ بیشتر از اعتبار گفت: یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالاهای مرجع بوده و در خصوص کالاهایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.

اصلاحاتی در متن گفت‌وگوی ایلنا با رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها بنا به درخواست ایشان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز