خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا؛

بزودی دو فروند هواپیمای ساخت داخل به ناوگان هما اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۶۹

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: قرار بر این است که دو فروند هواپیمای باری در بخش کارگو وارد ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) وارد شود و توافق بر این است که اول این هواپیماهای تولید وزارت دفاع در بخش باری پرواز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا درباره آخرین وضعیت ساخت هواپیمای داخلی، هواپیمای سیمرغ اظهار داشت: به زودی دو فروند هواپیمای سیمرغ وارد ناوگان هوایی می‌شود. 

وی ادامه داد: قرار بر این است که دو فروند هواپیمای باری در بخش کارگو وارد ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) وارد شود و توافق بر این است که اول این هواپیماهای تولید وزارت دفاع در بخش باری پرواز داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اولین پرواز سیمرغ در هما تا چند ماه آینده انجام شد.

بذرپاش درباره عرضه خانه‌های خالی متعلق به بانک‌ها در بازار اظهار داشت: خانه‌های خالی  توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی شناسایی می‌شوند و از ٢٠٠ هزار  خانه خالی از طریق شناسایی این سامانه در بازار عرضه شدند که بخشی عمده‌ای از این عدد، خانه‌های خالی متعلق به بانک‌ها بودند.

وی ادامه داد: بزرگترین خانه‌های خالی بانک‌ها بودند اما عملا انگیزه را در بانک‌ها برای نگه‌داشتن واحدهای مسکونی کاهش دادیم.

بذرپاش همچنین درباره نگرانی متقاضیان نهضت ملی مسکن برای دریافت پیامک واریز ٣٠٠ میلیون تومانی و احتمال حذف آنها گفت: به هیچ وجه متقاضی به طور اتوماتیک از سامانه نهضت ملی مسکن حذف نمی‌شود. احتمال دارد متقاضی تا کنون هیچ واریزی برای آورده اولیه نداشته باشد و مجموع واریزی‌هایی که تا کنون پرداخت نشده به ٣٠٠ میلیون تومان رسیده باشد، اگر فردی نمی‌خواهد آورده اولیه را بپردازد باید اعلام کند تا تقاضای وی لغو شود تا به متقاضی دیگری واگذار شود اما هیچ تقاضایی خود به خود لغو نخواهد شد.

انتهای پیام/
ندا جعفری پیرلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز