خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهوری:

اروپاییان سارق تجهیزات کرونا نه دین دارند نه شرافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۶۰

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ما در ماجرای کرونا هزینه تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روزهایی که ماسک نداشتیم 50میلیون ماسک به کشور وارد کند. این فرد به یکی از کشورهای اروپایی رفت اما در فرودگاه تمامی ماسک ها را ضبط کردند، این اروپایی ها نه دین دارند و نه شرافت و چنین کارهایی کردند.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و رییس سابق ستاد اجرایی فرمان امام در  مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید این ستاد گفت: در طول ۱۶ سالی که به طور مستقیم و غیرمستقیم در ستاد اجرایی خدمت کردم تقریبا هرسال اسفندماه گزارشی را به رهبر معظم انقلاب ارائه می‌کردم و ایشان راهنمایی‌ها، تذکرات و خط‌مشی‌هایی را ابلاغ می‌فرمودند که مسیر ما تا سال بعد تعیین شود.

محمد مخبر با بیان اینکه هیات امنای ستاد تمام قد از اقدامات ستاد اجرایی حمایت کردند، ادامه داد: سرمایه ستاد دو چیز است؛ یکی نیروی انسانی ستاد و دیگری مشارکت عمده مردم که در بخش‌های اقتصادی انجام دادند و زحمات بسیاری کشیدند.

وی افزود: از دیگر نعمت‌های ما این است که شبکه عظیم مردمی از گروه‌های جهادی و مردمی در سراسر کشور ایجاد شده که به‌طور مثال در تمام حوادث ستاد جزو اولین دستگاهایی بوده که ورود کرده و نیروهای جهادی در صف اول این امدادرسانی‌ها بودند.

وی با اشاره به تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا در داخل کشور افزود: دشمنان وقتی دیدند واکسن کرونا را در کشور تولید کردیم، مواد اولیه و تجهیزات ما را ضبط و شرکت دانش بنیانی را که قرار بود مهندسی معکوس کنند را تحریم کردند.

مخبر ادامه داد: ما در ماجرای کرونا  هزینه تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روزهایی که ماسک نداشتیم 50میلیون ماسک به کشور وارد کند. این فرد به یکی از کشورهای اروپایی رفت اما در فرودگاه تمامی ماسک ها را ضبط کردند، این اروپایی ها نه دین دارند و نه شرافت و چنین کارهایی کردند.

رییس سابق ستاد افزود: نقش رهبری در ذره ذره اقدامات مهم و اثربخش کشور نمود دارد و حتی در زمان کرونا زمانی که رهبری پیام دادند که می‌خواهم واکسن برکت را تزریق کنم حقیقتا ریسک بود اما ایشان این واکسن را تزریق کردند که مایه دلگرمی برای همه ما شد.

وی درباره شناخت سید پرویز فتاح رییس جدید ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: ایشان دارای سلامت نفس و روحیه جهادی هستند و رهبری در سه بنگاه زیر نظر خودشان، کمیته امداد، بنیاد مستعضعفان و ستاد اجرایی به ایشان اعتماد کردند که این امر مایه سربلندی است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سران قوای کشور به ویژه دستگاه قضایی در این مسیر پر سنگلاخ به ما کمک کردند، اظهار کرد: صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز