خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

تقاضا برای بلیت هواپیما ۵ برابر ناوگان موجود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۱۵

وزیر راه و شهرسازی گفت: تقاضا ۴ الی۵ برابر برابر عرضه در حمل‌ونقل هوایی است، از این رو باید همه زیرساخت‌ها را ارتقاء دهیم و امسال تعداد قابل توجهی به ناوگان هوایی اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه صنعت هوانوردی یک صنعت فناورانه و مردم پایه توأمان است و با بیشترین ارتباط با مردم، از سوی آحاد مردم رصد می‌شود، اظهار داشت:  به تمامی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها واقف هستیم و در صدد افزایش ناوگان هستیم .

وی ادامه داد: امروز کار ما مداقه در صنعت عظیم هوانوردی است، چراکه شاید روزانه از این صنعت نقد شنیده شود و در تلاشیم به فضل خدا در راستای برداشتن موانع موجود حرکت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اولین اشتباه در این صنعت،‌آخرین اشتباه است و قضاوت درباره این بخش را همه آحاد مردم انجام می‌دهند، ادامه داد: در صنعت هوانوردی ایمنی در رأس است و فعالان این بخش در مرز دانش حرکت می‌کنند و پایه ارزیابی صنعت هوایی خود مردم هستند و لحظه‌ای آن‌را رصد می‌کنند و تحت تاثیر اخبار آن قرار می‌گیرند.

وی آمار روزانه پروازهای سراسر کشور را اعلام کرد و افزود: روزانه در کشور ۱۲۰۰ پرواز انجام می‌شود و بیش از ۵۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

بذرپاش با بیان این‌که توسعه ناوگان هوایی یکی از اولویت‌هاست، اضافه کرد: الان تقاضا ۴ الی۵ برابر برابر عرضه در حمل‌ونقل هوایی است، از این رو باید همه زیرساخت‌ها را ارتقاء دهیم و به فضل خدا امسال تعداد قابل توجهی به ناوگان هوایی اضافه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اهمیت فرودگاها ادامه داد: نظم فرودگاهی اهمیت مضاعف دارد چون در هر سفر ملاک قضاوت عوام در وهله اول فرودگاه آن کشور است.

وی لازمه ارتقای خدمات را نظارت مستمر دانست و گفت: علاوه بر تأمین امنیت پروازها در صنعت هوانوردی، روش دستیابی مردم به بلیت پروازها نیز مهم است و وقتی درباره صنعت حرف می‌زنیم همه ابعاد آن مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز