خبرگزاری کار ایران

۱۰ مگاوات صرفه جویی برق در شهرستان‌های تهران/ نیازمند مشارکت بیشتر مشترکان خانگی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۷۷

در ماه های خرداد و تیر، 22درصد از مشترکان بخش خانگی در شهرستانهای استان تهران مشمول پاداش صرفه جویی در برق شدند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، محمدرضا صلابت معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: سرانه مصرف برق مشترکان صرفه‌جوی شهرستانهای استان تهران با 10 مگاوات کاهش در دو ماهه خرداد و تیرماه 6.87 درصد کاهش را نشان می‌دهد و این مشترکان در مجموع 150میلیارد ریال پاداش دریافت کردند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود:  در دوماه گذشته بالغ بر یک میلیون و 900هزار قبض برای مشترکان خانگی شهرستانهای استان تهران صادر شده که از این تعداد 420 هزار مشترک موفق به دریافت پاداش شده‌اند، بنابر‌این انتظار داریم مشترکان تحت پوشش این شرکت در بخش خانگی مشارکت بیشتری در صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف برق داشته باشند.

صلابت تصریح کرد: بررســی میزان اوج مصرف برق در طی یکســال نشان می‌دهد که در دو ماهه تیر و مرداد با توجه به افزایش دمــای هوا، بیشترین میزان مصرف انرژی را شــاهد هستیم که بی‌تردید این اتفاق ناشــی از مصرف برق در وسایل سرمایشی است.

وی با اشاره به نیاز یه سرمایه‌گذاری چند هزار میلیاردی، برای ساخت نیروگاههای جدید ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی کشور بهترین راه  برای عبور موفقیت آمیز از دوره پیک تابستانی، مدیریت مصرف توسط مشترکان است. 

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران،استفاده از کولرهای آبی در دور کند،  استفاده از کولرگازی در دمای 24 درجه و همچنین کم کردن تعداد کولرهای گازی در یک واحد آپارتمانی را اثرگذارترین راهکارهای مدیریت مصرف برق در روزهای اخیر عنوان و از عموم مردم شریف استان تهران  درخواســت کرد  شرکت توزیع نیروی برق استان تهران را در عبور موفق از بحران ناشی از اوج مصرف در فصل تابستان یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز