خبرگزاری کار ایران

رایزنی عراق و سوریه درباره تقویت همکاری در بخش حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۰۳

وزرای حمل و نقل عراق و سوریه در بغداد دیدار و درباره روابط و همکاری دو کشور در حوزه حمل و نقل گفت وگو کردند.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری رسمی سوریه، خزیم بر اهمیت حمایت از گام‌های تقویت کار عربی مشترک و در توسعه به نفع هر دو کشور منعکس می شود، تاکید کرد.

وی از تلاش های بشر دوستانه عراق در ارائه کمک ها و اقدامات امداد رسانی برای کاهش پیامدهای زلزله وایرنگر سوریه تشکر و قدردانی کرد.

از طرفی دیگر السعداوی به اهمیت پیوستن به تلاش های دو کشور و همکاری آنها برای یکپارچه سازی الگوهای حمل و نقل، بهره برداری از موقعیت جغرافیایی آنها و تشویق جریان حمل و نقل بین دو کشور اشاره کرد.

در جریان این دیدار همچنین توسعه کارهای شرکت حمل و نقل زمینی سوریه و عراق، علاوه بر مسائل مربوط به ارتباط راه آهن و جاده بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر راه سوریه برای مشارکت در کنفرانس جاده توسعه که امروز با میزبانی بغداد برگزار می‌شود به این کشور سفر کرده است.

وزارت حمل و نقل عراق از عربستان، ترکیه، سوریه، اردن، کویت، بحرین، قطر، امارات، عمان و ایران دعوت کرده است.

در بیانیه صادر شده از سوی وزارت حمل و نقل عراق آمده است که همه این کشورها تمایل خود برای حضور و مشارکت در این کنفرانس را ابراز داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز