خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش تیم‌های عملیات صنعت آب و برق کشور برای مواجهه با سیلاب‌های احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۷۲

با اعلام پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی طی دو روز آینده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، تمامی تیم‌های عملیات صنعت آب و برق به منظور مواجهه با این پدیده طبیعی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، سید اعتضاد مقیمی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، از پیش‌بینی تمهیدات لازم در شرکت‌های آب و برق سراسر کشور برای خدمت‌رسانی به هموطنان در پی تغییرات جوی، احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در برخی از مناطق کشور خبر داد.

وی با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در برخی از استان‌های کشور طی دو روز آینده، افزود: در پی پیش‌بینی‌‌های هواشناسی، همه تیم‎ها و نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و در صورت نیاز برای رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی به هموطنان، به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو یادآور شد: طی تغییرات آب و هوایی روزهای گذشته و وزش باد شدید، شاهد قطعی گذران شبکه‌های برق برخی از مناطق کشور بودیم که با حضور تیم‌های عملیاتی، اختلال پیش‌آمده سریعا برطرف و شبکه برق به حالت پایدار درآمد.

لازم به توضیح است، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای یکشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم فروردین) موجب رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز