خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاه‌ مهرآباد در گفت‌وگو با ایلنا:

پروازهای مهرآباد در شرایط عادی در حال انجام است/ ابطال یک پرواز به دلیل شرایط جوی مقصد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۵۳

مدیر کل فرودگاه‌ مهرآباد گفت: هر چند بارش‌های پراکنده در فرودگاه مهرآباد مشاهده می‌شود اما سطح زمین خشک است و هیچ مشکلی برای انجام پروازها نداریم.

ابراهیم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت پروازهای داخلی با توجه به شرایط جوی مبدا و مقاصد مختلف اظهار داشت: از ابتدای امروز تا این ساعت تنها یک پرواز تهران- ایلام به دلیل شرایط جوی مقصد باطل شده و مابقی پروازها طبق برنامه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی فرودگاه مهرآباد مساعد است، ادامه‌ داد: هر چند بارش‌های پراکنده در فرودگاه مهرآباد مشاهده می‌شود اما سطح زمین خشک است و هیچ مشکلی برای انجام پروازها نداریم مگر اینکه شرایط جوی مقصد برای انجام پرواز مساعد نباشد.

مدیر کل فرودگاه‌ مهرآباد افزود: از ابتدای امروز هیچ پروازی با تاخیر بابت شرایط جوی و بدی آب و هوا مواجه نشده و اگر تاخیری هم ایجاد شده باشد از نوع تاخیر عملیاتی بوده است.

مرادی تاکید کرد: بدون علمیات دیوایس پروازها در فرودگاه مهرآباد در حال انجام هستند و طبق پیش‌بینی‌ها اوج بارش در محدوده فرودگاه مهرآباد بین ساعت‌های 11 تا 13 خواهد بود و آماده انجام علمیات مناسب با شرایط  جوی این ساعت هستیم.

وی با بیان اینکه هر چند پروازهای مهرآباد بدون تاخیر خاصی در حال انجام است اما مسافران پیش از عزیمت با شماره 199 تماس بگیرند و اطلاعات به روز و دقیق پرواز مورد نظر را دریافت کنند، گفت: تمام ایرلاین‌ها باید در فرودگاه مهرآباد نماینده داشته باشند و اساسا شرط ارائه مجوز ایستگاه در فرودگاه داشتن نماینده است و مسافران می‌توانند در صورت بروز هر مشکلی به نماینده ایرلاین مربوطه در فرودگاه مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز