خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

حذف محدودیت‌های صادرات گوشت مرغ

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۱۴۱

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده و هیچگونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد در جلسه قرارگاه امنیت غذایی، بر اهمیت رصد هوشمند و برخط زنجیره تأمین مرغ کشور تاکید کرد و گفت: رصد هوشمند زنجیره تأمین گوشت مرغ به صورت آزمایشی آغاز شده و نتایج مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع، تکمیل و تقویت سامانه‌های این بخش در دستورکار قرار دارد، اظهار داشت: در نظارت هوشمند زنجیره تأمین گوشت مرغ نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها حائز اهمیت بالایی است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش اتحادیه‌ها در مدیریت بازار گوشت مرغ کشور تصریح کرد: در چند روز گذشته با ورود اتحادیه‌ها و همراهی مردم شاهد مدیریت بازار گوشت مرغ کشور بودیم.

به گفته ساداتی‌نژاد، وزارت جهاد کشاورزی به صورت همه‌جانبه از اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی که در وضعیت کنونی قدم در مسیر مدیریت بازار گوشت مرغ کشور برداشته‌اند، حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی و صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی ملزم به پشتیبانی مالی و تسهیلاتی اتحادیه‌ها و زنجیره‌هایی هستند که اقدام به خرید، قطعه‌بندی، فریز و ذخیره‌سازی گوشت مرغ می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تنظیم بازار گوشت مرغ با همراهی و همکاری مردم خاطرنشان کرد: تنظیم بازار مردمی که برای اولین بار در کشور رقم خورده، تجربه بسیار خوبی بود، اتحادیه‌های مردمی از مردم برای تنظیم بازار مرغ کمک گرفتند و برای اولین بار در ۴۰ سال صف خرید برای حمایت از تولیدکننده تشکیل شده است.

ساداتی‌نژاد از مردم به خاطر حمایت از تولیدکنندگان قدردانی کرد و ابراز داشت: ورود اتحادیه و همراهی مردم منجر به تنظیم بازار مرغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز