خبرگزاری کار ایران

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان: عملیاتی شدن توافقات اجلاس به تحکیم مناسبات دو کشور منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۴۴۶

زیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان گفت: عقیده دارم عملی کردن توافقات صورت گرفته در این نشست‌ها می‌تواند نقش موثری در تحکیم و گسترش همکاری‌های بین ایران و تاجیکستان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دلیر جمعه وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان با ابراز رضایت از برگزاری کمیسیون‌های مشترک بین دو طرف گفت: کارشناسان و متخصصان دو کشور در جلسات و کمیسیون‌های مشترک اجلاس پانزدهم مسائل و موضوعات مختلف را بررسی کردند.

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان ادامه داد: عقیده دارم عملی کردن توافقات صورت گرفته در این نشست‌ها می‌تواند نقش موثری در تحکیم و گسترش همکاری‌های بین ایران و تاجیکستان داشته باشد.

وی افزود: انعقاد پیمان‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی و راه‌اندازی مراکز آموزشی و نمایشگاه‌ها در دو کشور از جمله دستاورد‌های این اجلاس بود.

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در ادامه سخنان خود گفت: در رابطه با عملی کردن توافقات گذشته مشکلات و محدودیت‌هایی مانند ضمانتنامه‌ها وجود داشت که در این اجلاس مورد بررسی قرار گرفت و عقیده داریم رفع این مشکلات می‌تواند به تقویت همکاری‌های دو کشور کمک کند.

دلیر جمعه در بخش پایانی سخنان خود نیز ضمن تشکر از طرف ایرانی تأکید کرد: اطمینان کامل دارم که عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته طی این اجلاس در تحکیم مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... نقش موثر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز