خبرگزاری کار ایران

در پی حمایت فولاد مبارکه از شرکت‌های دانش بنیان مطرح شد؛

تلاش برای تشکیل هلدینگ دانش بنیان در راستای اهداف فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۲۱

مدیرعامل شرکت پشتیبانی توسعه، فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: در یک سال گذشته توانستیم در هشت شرکت دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنیم و امیدواریم تا سال آینده این میزان را به ۵۰ شرکت برسانیم.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی توسعه‌و فناوری فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: سعی داریم به صورت تخصصی در تجارت‌های دانش بنیانی که در جهت منافع فولاد مبارکه هستند سرمایه‌گذاری خطر پذیر نماییم. 

وی بابیان اینکه این بخش بازوی خطرپذیر مجموعه فولاد مبارکه است، گفت: در یک سال گذشته توانستیم در هشت شرکت دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنیم و امیدواریم تا انتهای سال بتوانیم این میزان را به ۱۸ تا ۲۰ شرکت و در سال آینده به ۵۰ شرکت برسانیم. همچنین امیدواریم که در سال آینده هلدینگ دانش بنیانی را تشکیل دهیم که در جهت توسعه تکنولوژی و فولاد مبارکه کار کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی توسعه و فناوری فولاد مبارکه ادامه داد: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در این شرکت‌ها درجهت حمایت از تولیدات آنها و گسترش کسب و کار آنهاست. شرکت‌های دانش بنیان جهت همکاری با مجموعه فولاد مبارکه می‌توانند به مراکز نوآوری این مجموعه در دانشگاه‌ها که برای اولین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌اندازی شده و مقرر است که در چهار استان دیگر کشور نیز راه‌اندازی شود، شتابدهنده‌های تخصصی که در وبسایت این شرکت قرار دارد و نیز ارتباط گیری با اعضای این شرکت مراجعه کنند.

پالیزدار همچنین توضیح داد: خدمات شرکت‌های دانش بنیان در سطح ایده باشد می‌توانند در بخش دانشگاهی، اگر در سطح فناور باشد در بخش شتابدهنده‌ها و اگر در بخش‌های دیگر باشد می‌توانند مستقیما به ما مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز