خبرگزاری کار ایران

مذاکره عربستان و کره جنوبی برای توسعه بخش حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۹۴۴

صالح بن ناصر الجاسر، وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان سعودی، با همتای کره جنوبی خود، وون هی ریونگ، در مورد فرصت های مشارکت سرمایه گذاری بین ریاض و سئول در زمینه زیرساخت ها و حمل و نقل گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، صالح بن ناصر الجاسر، وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان سعودی، با همتای کره جنوبی خود، وون هی ریونگ، در مورد فرصت های مشارکت سرمایه گذاری بین ریاض و سئول در زمینه زیرساخت ها و حمل و نقل گفتگو کرد.

 الجاسر در حاشیه سفر خود به ریاض با وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی، هیئت همراه و جمعی از تجار کره‌ای دیدار کرد.

وی تصریح کرد: دو طرف در مورد راه‌های تقویت همکاری‌ها در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیک و فرصت‌های مشارکت سرمایه گذاری که به توسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از فناوری‌های مدرن در بخش حمل و نقل بین دو کشور کمک می‌کند، بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار وزارت حمل و نقل عربستان اقدام به ارائه تصویری در مورد استراتژی ملی برای حمل و نقل و خدمات لجستیک و فرصت‌ها، ابتکارات، برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگی که شامل آن می‌شود ارائه کرد که به تحکیم موقعیت ریاض به عنوان یک مرکز لجستیک جهانی کمک می‌کند.

هیئت کره جنوبی نیز به نوبه خود پروژه‌های خود و مراحل توسعه به دست آمده در حوزه حمل و نقل را بررسی کرد.

عربستان سعودی به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی، توسعه بنادر و قابلیت‌های بزرگ در بخش لجستیک، به دنبال کسب موقعیت جهانی بالا در زنجیره تامین جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز