خبرگزاری کار ایران

عرضه ۷۶ خودروی خارجی در عرضه سازمان اموال تملیکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۳۰

یک مقام مسئول گفت: در دومین مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی رسوبی، ۷۶ دستگاه سواری خارجی به فروش خواهد رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «سعید غلامی‌باغی» با بیان اینکه برگزاری مزایده خودروهای خارجی با دستور مقام قضائی و بر اساس اجرای حکم شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران انجام می‌شود، اظهارداشت: در مزایده فوق‌العاده قبلی به شماره ۵۶۵ که با نظارت و هدایت مستقیم نهادهای نظارتی و قضائی برگزار شد ۹۶۴ خودروی سواری خارجی تعیین تکلیف و حدود سه‌هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی ادامه‌داد: مزایده دوم فوق‌العاده برای خودروهایی که در مزایده قبلی پیشنهاد نداشته یا مغایرت‌های فنی داشتند برگزار خواهد شد که با فروش این ۷۶ دستگاه، همه یک‌هزار و ۴۰ خودروی دارای دستور قضائی، تعیین‌تکلیف می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با این توضیح که این خودروها در انبارهای پنج استان تهران، بوشهر، مازندران، فارس و خوزستان نگهداری می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: متقاضیان از سه‌شنبه (۲۶ مهر) فرصت بازدید از خودروها را یافته‌اند و تا اول آبان و از ساعت هشت تا ۱۹ این فرصت ادامه دارد و می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند.

رمزگشایی مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ خودروهای خارجی در سوم آبان‌ماه و با حضور دستگاه‌های نظارتی و قضائی در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام و برندگان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز