خبرگزاری کار ایران

واریز ۳ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت با فروش خودرو‌های قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۵۳

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشورگفت: در ۶ ماه گذشته ۹۶۹ دستگاه خودروی قاچاق تعیین تکلیف و از طریق مزایده فروخته شد.

به گزارش ایلنا از رشت، صاحب حجتی قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در آیین معارفه سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق گفت: در یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور تعیین تکلیف کالا‌ها را در ۶ ماه امسال ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و براساس حکم دادگاه هزار و ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که ۷۱ دستگاه به علت مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نامتعارف از مزایده خارج شد و ۹۶۹ خودرو به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.

وی همچنین از راه اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان ماه خبر داد و گفت: این سامانه با هدف نظارت و حراست از بیت المال در ورود کالا‌ها به انبار، ارزش و تعداد کالا‌ها راه اندازی خواهد شد.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های ۴ ماهه سهراب شعبانی سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، احمد رضا موقری به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز