خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین مزایده املاک و مستغلات سازمان اموال تملیکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۹۹

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که چهارمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان اموال تملیکی، چهارمین مزایده سراسری به شماره ۱۱۲۸ املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، فردا برگزار خواهد شد.

طبق این گزارش، آغاز ارسال پیشنهاد قیمت ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ بوده که همزمان اطلاعات مربوط به این مزایده در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر خواهد شد؛ آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت نیز تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ خواهد بود.

شایان ذکر است قیمت پیشنهادی متقاضیان می‌بایست بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد.

بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند؛ حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات و آگاهی از شرایط می‌توانند به نمایندگی‌های سازمان در سراسر کشور مراجعه و از املاک مطرح در مزایده بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز