خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان امور مالیاتی در گفت‌وگو با ایلنا:

محل حریق هیچ ارتباطی به پرونده‌های مالیاتی ندارد/ نتیجه بررسی‌ها فردا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۲۰

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‌های مرتبط با مالیات ندارد و محلی که آتش‌سوزی در ان اتفاق افتاده مرکز فناوری اطلاعات بوده و IT بوده و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شد و بخشی از آن دچار حریق شده است.

محمود علیزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه آتش‌سوزی روز گذشته مشکوک بوده و و ارتباط آن با امحا اسناد محرمانه طرح جامع مالیاتی پس از ارجاع این پرونده به دستگاه قضایی  بابت تخلفات گسترده اظهار داشت: امروز همکارانم در واحد حقوقی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و نتیجه آن تا فردا سه شنبه- 18 آبان ماه- اعلام می‌شود. 

وی تاکید کرد: محلی که دچار حریق شده هیچ ارتباطی به پرونده‌های مرتبط با مالیات ندارد و محلی که آتش‌سوزی در ان اتفاق افتاده مرکز فناوری اطلاعات بوده و IT بوده و اسناد مرتبط با فناوری اطلاعات در این محل نگهداری می‌شد و بخشی از آن دچار حریق شده است.

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: همکارانم در حال بررسی موضوع هستند و نتیجه را به زودی اعلام می کنیم.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز