خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است/ با متخلفان برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۲۵

مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت اظهار داشت: عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است، با متخلفان برخورد می‌شود.

 به گزارش ایلنا، مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان وتولیدکنندگان در ارتباط با مصاحبه منتشر شده و رفع شهبه‌های ایجاد شده، اظهار داشت: جوجه یک روزه، مرغ زنده و گوشت مرغ در گروه اقلام اساسی قرار داشته و مشمول قیمت‌گذاری تثبیتی می‌باشند .

رضا محسنی در ادامه افزود: بر همین اساس و با توجه به تصمیمات متخذه در کارگروه ساماندهی مرغ کشور با مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی، پیش از این قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده به ازاء هر کیلوگرم 249000 ریال تعیین و مصوب گردیده است.

وی تاکید کرد: کماکان قیمت‌های ابلاغی لازم الاجرا بوده و هیچگونه قیمت مصوب دیگری در این خصوص تعیین نشده است.

مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت، با بیان اینکه اظهارات نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی و نشر آنها بر خلاف مصوبات قانونی است، خاطر نشان کرد: اینگونه اظهارنظرهای نادرست و غیرکارشناسی، قاعدتاً باعث ایجاد التهاب در بازار می¬شود.

مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی، متذکر شد: قطعاً عرضه این محصول با نرخ‌های بالاتر از قیمت مصوب اعلامی در هر حلقه تخلف محسوب و با متخلفین وفق قوانین و مقررات تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

وی همچنین در ادامه می‌افزاید: همکاران این سازمان، سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و بازرسان اتاق اصناف کما فی السابق ضمن نظارت بر بازار، بازرسی از شبکه توزیع مرغ را در دستور کار داشته و در صورت مشاهده تخلف مطابق قوانین موضوعه اقدام لازم معمول می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز