خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد خبر داد؛

رونمایی از 5G صد درصد ایرانی/ هزینه‌های بانکی کمتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۷۴

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد اظهار داشت: امروز از 5G صد درصد ایرانی رونمایی می‌کنیم و مذاکرات و رایزنی با اپراتورهای داخلی و شرکت‌های عرضه کننده اینترنت آغاز شده و هر اپراتوری که خواستار کر 5G باشد از روزی که اقدام کند تا 3 ماه آینده می‌تواند این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهد و مدت‌زمان مسائل فنی برای این پلتفرم فقط 3 ماه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن علیپور در مراسم معرفی پروژه 5G با بیان اینکه توانستیم در شرایط تحریم و در حالی که هیچ‌یک از شرکت‌های خارجی دانش و کر فناوری 5G را در اختیار اپراتورهای ایرانی قرار نمی‌دهند، 5G صد درصد ایرانی ایجاد و در اختیار اپراتورها و شرکت‌های عرضه‌کننده اینترنت قرار دهیم.

وی ادامه داد: صنعت مخابرات در دنیا در انحصار کشورهای خاصی قرار دارد و در شرایط تحریم هیچ‌یک از شرکت‌های خارجی حاضر نشدند دانش 5G را در اختیار اپراتورهای ایرانی قرار دهند از این رو شرکت پرداخت الکترونیکی سداد با تیمی از نخبگان و جوانان شرکت‌های دانش بنیان توانست پلتفرمی را طراحی کند که خدمات 5G ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: امروز از 5G صد درصد ایرانی رونمایی می‌کنیم و مذاکرات و رایزنی با اپراتورهای داخلی و شرکت‌های عرضه کننده اینترنت آغاز شده و هر اپراتوری که خواستار کر 5G باشد از روزی که اقدام کند تا 3 ماه آینده می‌تواند این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهد و مدت‌زمان مسائل فنی برای این پلتفرم فقط 3 ماه است.

علیپور با تاکید بر اینکه پلتفرم 5G صد درصد ایرانی استانداردهای ITU را دریافت کرده است، گفت: ما می‌توانیم حتی کر 5G را در اختیار اپراتور خارجی هم قرار دهیم و بازاریابی‌هایی هم در این حوزه هم انجام شده است و توانستیم این انحصار را در شرایط تحریم بشکنیم.

وی ادامه داد: پلتفرم 5G همان پلتفرم 4G است اما کیفیت اینترنت بهتری دارد و نسل پنجم خدمات اینترنتی را ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تاکید کرد: اینکه شرکت سداد در حوزه ارائه خدمات بانکی است باعث نمی‌شود به حوزه کسب و کارهای جدید ورود نکند و با کمک شرکت‌های دانش‌ بنیان توانستیم به دانش بومی راه‌اندازی خدمات اینترنتی 5G دست پیدا کنیم و اتفاقا هزینه‌های بانکی با راه‌اندازی 5G کمتر می‌شود.

علیپور تصریح کرد: کر 5G به صورت صد درصد ایرانی است و با دانش جوانان ایران این پلتفرم طراحی شده است و دیگر برای انتقال فناوری و دانش 5G نیازی به خروج ارز از کشور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز