خبرگزاری کار ایران

رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق در گفت‌وگو با ایلنا:

«خاندوزی» جسارت ایستادگی در برابر کژی‌ها و تصمیات نادرست اقتصادی‌ را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۴۰

رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق اظهار داشت: معتقدم خاندوزی در صورت اخذ رای اعتماد از مجلس و ورود به کابینه دولت سیزدهم باید این عنصر شجاعت و جسارت را حتی پررنگ‌تر کند تا بتواند در مقابل کژی‌های متعدد و پیچیده موجود در حوزه اقتصادی ایستادگی کند.

مهدی صادقی شاهدانی در گفت‌وگو با ایلنا درباره وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: خاندوزی را فردی انقلابی، شجاع و با جسارت می‌شناسیم که این عناصر در تصمیم‌سازی‌های اقتصادی بسیار مهم هستند. وزیر اقتصاد باید روحیه تحول‌خواهی داشته باشد و مقابل تصمیمات غیرکارشناسی و نادرست اقتصادی ایستادگی کند. این تحول‌گرایی نیازمند شجاعت و جسارت است و خاندوزی از این ویژگی برخوردار است.

وی افزود: معتقدم خاندوزی در صورت اخذ رای اعتماد از مجلس و ورود به کابینه دولت سیزدهم باید این عنصر شجاعت و جسارت را حتی پررنگ‌تر کند تا بتواند در مقابل کژی‌های متعدد و پیچیده موجود در حوزه اقتصادی ایستادگی کند.

این اقتصاددان با بیان اینکه امید است که خاندوزی در صورت انتخاب، تیم قوی بدون ملاحظات حزبی و سیاسی تشکیل دهد، ادامه داد: وی مدتی فعالیت‌های عملی انجام داد و با همین روحیه شجاعت و تحول‌خواهی پا به مجلس گذاشت. وزیر پیشنهادی اقتصاد، اکنون با دانش و تجربه‌ای که به‌ویژه در کمیسیون اقتصادی مجلس کسب کرده، می‌تواند سره را از ناسره تشخیص دهد.

رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق گفت: امیدواریم با حضور خاندوزی در وزارت اقتصاد، او و همراهانش، تحول و اصلاح مسیر اقتصادی را رقم بزنند. به ویژه اینکه در حیطه وزارت اقتصاد، مواردی مانند مسائل گمرکی و مالیاتی، ناهنجاری‌های شبکه بانکی و بی‌انضباط مالی و پولی باید حل‌وفصل شود و تمام این موضوعات به حضور وزیری جسور نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز