خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان:

نمایشگاه عامل توسعه بازار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۳۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: امیدواریم با حضور فعالان صنعت آب در این نمایشگاه بتوانیم به خواسته های مخاطبان جامه عمل بپوشانیم و شاهد توسعه بازار در اصفهان و سایر استان ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول محققیان در نشست خبری هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در اصفهان، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان اگر اولین در کشور نباشد قطعا دومین هست چرا که این نمایشگاه با حضور 70 شرکت فعال و معتبر از استان های تهران، اصفهان، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، فارس و یزد در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع برپا شده است.

وی با اشاره به فعالیت نشریات فعال در زمینه آب در این نمایشگاه، افزود: امیدواریم با حضور فعالان این صنعت در این نمایشگاه بتوانیم به خواسته های مخاطبان جامه عمل بپوشانیم و شاهد توسعه بازار در اصفهان و سایر استان ها باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، خاطرنشان کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه در زمینه های لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکت های مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاه های برق آبی، تونل های آبرسانی، سیستم های پمپاژ، ‌انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سیستم های آبیاری و زهکشی، آبیاری قطره ای، سیستم های آزمایشگاهی، مؤسسه های تحقیقاتی و آموزشی، انواع شیر آلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط،‌ فیلترهای صنعتی، مخازن و ... فعالیت دارند.

مشکل بحران آب یک مشکل فرا اقتصادی و اجتماعی است 

همچنین در این نشست حمید مومنی گفت: بخش خصوصی از دهه 80 فریادهای مداومی برای کمبود آب سر داد و امروز به این مشکل رسیدیم، اما امروز بخش خصوصی بنا ندارد که باری به دوش دولت و فقط به فکر آه و ناله باشد بلکه می خواهد در کنار دولت و به کمک دولت بیاید.

مشاور کمیته آب اتاق ایران با بیان اینکه همگی باید امروز دست به دست یکدیگر بدهیم تا سهم آیندگان را از بین نبریم، افزود: هیچ اشکالی ندارد در هر زمینه ای که تخصص نداریم از متخصصین برون مرزی استفاده کنیم تا هم انتقال تجربه و هم یادگیری داشته باشیم. همچنین باید در بحث فرهنگ سازی نیز اقداماتی بیش از این انجام دهیم و آموزش های لازم را به بخش مصرف کننده بدهیم.

مومنی با بیان اینکه متاسفانه نبود آب و مشکل بحران آب یک مشکل فرا اقتصادی و اجتماعی است، گفت: این ظلم است که نتوانیم آب یک کشاورز را برای کار کردن تامین کنیم که او مجبور به شهرنشینی شده و حاشیه نشین یا دست فروش شود.

وی تاکید کرد: همین که به فکر روستاهای مان نیستیم منجر می شود که آنها به شهرها کوچ کرده و شهرها بزرگتر شوند تا جایی که نتوانیم آلودگی های آن را مهار کنیم و مشکلات متعددی که می بینید گریبان ما را می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز