خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه استان اصفهان:

شهرداری سی سال کار بر زمین مانده درفولادشهر را به صورت جهادی انجام داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۲۴

یکی از کارهایی که دولت و وزیر راه و شهرسازی می تواند به مدیریت شهری فولادشهر کمک کند این است که مجموعه سرمایه شرکت عمران در اختیار شهردار و شهرداری فولادشهر قرار گیرد تا شهر یک مدیریت واحد داشته باشد.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه استان اصفهان در بازدید از پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهر فولادشهر با بیان این مطلب که سی سال کار بر زمین مانده در فولادشهر در این مدت کوتاه، توسط شهرداری بصورت انقلابی و جهادی انجام گرفته است، گفت: در سالی که به نام مدیریت جهادی است، در عمل مدیریت جهادی شهردار متعهد فولادشهر را ما امروز مشاهده کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین صالحیان، افزود: حجم کارهای صورت گرفته در سطح شهر وسیع است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهارداشت: وقتی مدیران خدمات ارزنده ای را ارائه می کنند، بالاترین خدمت به انقلاب اسلامی است چرا که در دنیا می گویند انقلاب اسلامی توانست کشور را قدمی به جلو ببرد و وقتی شهر یک قدم به جلو رود استان هم یک قدم و به تبع آن کشور توسعه پیدا می کند.

وی گفت: این پیشرفت ها به پای انقلاب اسلامی تمام می شود و گفته می شود ملتی که ادعای دینی و مذهبی دارند توانستند کشور را به انرژی هسته ای، تولیدعلم در دانشگاه ها و رفاه برسانند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه با تاکید بر کمک دولت به چنین مدیران متعهدی، تصریح کرد: یکی از کارهایی که دولت و وزیر راه و شهرسازی می تواند به مدیریت شهری فولادشهر کمک کند این است که مجموعه سرمایه شرکت عمران در اختیار شهردار و شهرداری فولادشهر قرار گیرد تا شهر یک مدیریت واحد داشته باشد.

وی در ادامه افزود: واحد بودن مدیریت یک شهر امری است که در دنیا به اثبات رسیده است و این امر منجر به کاهش هزینه های دولت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان با اشاره به جدید بودن شهر فولادشهر، اظهار داشت: یکی از ضروریات شهرهای جدید داشتن یک مدیریت واحد است.

وی در ادامه هم توصیه ای به شهروندان داشت و گفت: خدماتی که در سطح شهر ها ایجاد می شود از بودجه بیت المال و جیب مردم است پس فرهنگ نگهداری از آنها به عهده خود شهروندان است تا عمر این ابنیه ها طولانی تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان در پایان از خدمات و زحمات شهرداری، شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری و همکاری شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

امیری شهردار فولادشهر هم در ادامه با بیان این مطلب که مردم متدین و خدا محور همیشه وظایف و تکالیف شرعی خود را از زبان روحانیت دریافت کرده و با هدایت و راهنمایی آنان نسبت به آن اقدام کرده، گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحیان و رهنمودهای ایشان قوت قلبی است برای مدیریت شهری و باعثمی شود تا با اراده بیشتری به مردم خدمت رسانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز