خبرگزاری کار ایران

۳ لغایت ۶ آبان ماه؛

طرح سفر نامه سلامت و امید در استان اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۲۹

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور پیشگیری و آموزش در حوزه سلامت، طرح سفرنامه سلامت و امید را از ۳ تا ۶ آبان‌ماه در استان اصفهان اجرا می‌کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دستگاه‌های اجرایی همچون صدا و سیما، شبکه بهداشت، بنیاد بیماری‌های خاص و پزشکان داوطلب استان جهت پیشگیری و آموزش در حوزه سلامت، طرح سفرنامه سلامت و امید را در تاریخ‌های ۳ لغایت ۶ آبانماه در استان اصفهان اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا سلیمی با اشاره به اجرا ی طرح سفرنامه سلامت و امید در جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، مبارکه و چادگان، تصریح کرد: سایر شعب نیز در این طرح مشارکت داشته و فعالیتهای از قبیل برپایی چادر سلامت، اهدا خون، ویزیت رایگان، تست فشار خون و قند خون توسط پزشکان داوطلب در این طرح انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح سفر نامه سلامت وامید، اشاعه فرهنگ داوطلب یار و شناسایی بیماریهای رایج در استان توسط پزشکان و سایر داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان است.

معاون داوطلبان یاد آور شد: طرح سفرنامه سلامت و امید به صورت زنده از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز