خبرگزاری کار ایران

مدیر ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه اصفهان:

ثبت رکورد جدید تولید در واحد احیای مستقیم فولاد مبارکه اصفهان

کد خبر : ۲۰۰۶۲۲

رکورد جدید در واحد احیای مستقیم شماره دو به میزان ۱۲۷ هزار و ۳۵۹ تن به ثبت رسیده است.

مدیر ناحیه آهن @ سازی فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه رکورد قبلی این واحد را ۱۲۲ هزار و ۴۰۵ در خرداد ماه سال جاری بوده است، گفت: رکورد جدید در واحد احیای مستقیم شماره دو در مرداد ماه سال جاری به میزان ۱۲۷ هزار و ۳۵۹ تن همراه با حفظ پارامترهای کیفی ثبت شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس واحد احیاء مستقیم۲ نیز در این خصوص اظهار داشت: این رکورد نتیجه مشارکت مؤثر نیروهای تولید و تعمیرات واحد، مدیریت مناسب و نیروی انسانی و با حمایت واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی به‌دست آمده است و با راه‌اندازی مگامدول دوم شاهد ثبت رکوردهای بیشتری خواهیم بود.

رضا خادم کیمیایی، رئیس تعمیرات واحد احیاء مستقیم، نیز با اشاره به انجام با کیفیت و منظم استانداردهای تعمیراتی و بازرسی‌های مستمر در واحد احیاء مستقیم ۲، استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات، ارتقاء آماده به‌کاری تجهیزات، انجام مؤثر تعمیرات برنامه‌ریزی شده و جلوگیری از بروز توقفات اضطراری را از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد عنوان کرد.

سرپرست تولید و جابجایی حمل مواد نیز دریافت به‌موقع گندله، ایجاد امکان شارژ گندله به‌صورت مستقیم از محوطه واحد احیاء مستقیم۲ و مدیریت ارسال آهن اسفنجی به فولادسازی را از دیگر دلایل دستیابی به رکورد تولید برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز