خبرگزاری کار ایران

با بیش از یک هزارمیلیارد ریال اعتبار؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی شاهین شهر در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۳۳

با برنامه‌ریزی صورت گرفته در طول سال و در مناسبت‌های ملی و مذهبی پروژه های متعددی در شاهین شهرافتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که با این فعالیت ها به عنوان شاخص استان مطرح خواهیم شد.

شهردارشاهین شهر گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی متعددی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال درشاهین شهر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد و این نشان از عزم راسخ اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در ارائه خدمات مناسب به مردم فهیم شاهین شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغرذاکری هرندی، ادامه داد: رعایت مدیریت مصرف و استفاده مناسب از منابع موجود و صرفه جویی می‌تواند در حفظ سرمایه‌های شهر کمک شایانی نماید. همچنین بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از دیگر مواردی است که باتوجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی کلیه معاونان و مدیران شهرداری و مدیران عامل سازمان‌های وابسته به شهرداری را به رعایت کامل قوانین و توجه به اصول ایمنی براساس ضوابط شهرسازی برای کسب حداکثر رضایتمندی مردم و ایجاد کامل امنیت و آسودگی خاطر شهروندان موظف کرد.

ذاکری هرندی برای حفظ جان مردم با جدیت ایستاده‌ام. امنیت، سلامت و حفظ جان مردم بر عهده شهردار است.

وی تأکید کرد: حوزه‌های مختلف شهرداری و سازمان‌های وابسته با مدیریت جهادی و عزم جدی و همکاری کارکنان برای خدمت رسانی به شهروندان متحد شوند و دست به دست هم دهند تا پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در خدمت مردم شهر قرار گیرد.

شهردار شاهین شهر همچنین گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره چهارم شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر ارائه نمود و گفت: در حال حاضر ۲۸ پروژه بزرگ در سطح شهر فعال و اجرایی می‌باشد و در شهریور ماه امسال به مناسبت هفته دولت ده‌ها پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۴۸۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

ذاکری هرندی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته در طول سال ودر مناسبت‌های ملی و مذهبی پروژه‌های متعددی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد و از این نظر به عنوان شاخص استان مطرح خواهیم شد.

شهردار شاهین شهر در مورد پروژه فرهنگی اداری نگارستان گفت: در مهر ماه سال گذشته در شرایطی که تنها حدود ۳۵ درصد پروژه اجرایی شده بود این ساختمان عظیم را تحویل گرفتیم و با اعمال سیاست تسریع در اجرای پروژه‌های شهرداری این مجموعه شش ماه قبل از برنامه زمان بندی شده آماده و افتتاح خواهد شد.

ذاکری همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، حمایت معاونان شهرداری و تلاش شبانه روزی کارکنان و همکاری‌های پیمانکاران را در جهت خدمت رسانی مناسب به شهروندان قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز