خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری نجف آباد:

تخریب و بازسازی ۱۵۰ دهنه پل فرسوده در نجف آباد

کد خبر : ۱۷۵۵۹۲

در راستای فعالیت های پاکسازی کانال ها در نجف آباد، کانال خاکی در جنوب شرقی نجف آباد که نقش مهمی در هدایت و دفع آبهای سطحی داردنیز پاکسازی شد.

معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت: در شش ماهه اخیر با هماهنگی مناطق شش گانه شهرداری، کار تخریب، بهسازی و یا ساخت ۱۵۰ دهنه پل فرسوده که از جمله عوامل مهم ایجاد آبگرفتگی در نقاط مختلف به شمار می آیند اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اصغرمهدی پوراضافه کرد: در همین راستا نیز کار لایروبی و پاکسازی مسیر لا از غرب صالح آباد تا ویلاشهر با فعالیت ۲۰ روزه سه دستگاه کمپرسی، یک لودر و بیل مکانیکی که در مجموع ۳۰۰ سرویس کاری را در بر گرفت انجام شده است.

مهدی پور؛ انجام کامل لایروبی و پاکسازی جویهای آب مناطق شش گانه با استفاده از کارگران روزمزد را دیگر فعالیت انجام شده در این راستا برشمرد و بیان داشت: پاکسازی کامل کانال خاکی موجود در جنوب شرقی نجف آباد که نقش مهمی در هدایت و دفع آبهای سطحی دارد در کنارکمک به پاکسازی و لایروبی قنات شیر بچه که مراحل مختلف آن توسط بهره برداران در دست اجرا می باشد از دیگر اقدامات شاخص صورت گرفته به شمار می آید.

وی رفع مشکلاتی از قبیل فرسودگی جداول، ترمیم رنگ پایه های فلزی، لایروبی جوی های آب و لکه گیری آسفالت گلستان شهدای نجف آباد گفت: با هماهنگی مناطق شش گانه شهرداری در ماههای اخیر چهارصد تن شن و ۲۰۰ تن نمک خریداری شده که از این میزان نیز بیش از ۲۵۰ تن در ماههای پایانی سال گذشته جهت رفع مشکل یخ زدگی معابر مورد استفاده قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز